keskosäitejä Turun läheltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskosäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskosäiti

Vieras
Heippa!

Olen 28-vuotias keskosvauvan äiti Turun lähiseudulta. Vauvani syntyi 2 kuukautta ennen laskettua aikaa ja on tällä hetkellä 61/2 kuukautta. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia toisen keskosäidin kanssa. Aika rankkaa kaikki tämä ollut..

Moi ! Mä asun Tampereella olen 32v ja kanssa keskosen äiti...meidän neidin laskettu aika oli 22.4-06 mutta istukan vajaa toiminnan ja mun kohonneen verenpaineen takia ja vauvan hapensaannin takia päädyttiin hätä sektioon ja tyttö synty 16.2.06 tayssissa painoa oli 1080 ja pituutta 37.5 pää oli 27.5 ...Nyt Henni painaa 8270 ja on 63cm pitkä...Aivoissa oli pieni kysta joka on nyt kasvun myötä hävinnyt ...Tyttö syö ja juo ja liikkuu lattialla mahallaan ympyrää ja peruuttaa...Nousee kyllä hienosti käsien varaan että kyllä varmaan kohta konttaamaan lähtee.. Kyllä sillon alussa tunteet vaihteli ylös ja alas...nuha pöpönkin sairasti heti alussa mutta sitkeesti vaan toipu...Kyllä olen monta kertaa suojelus enkeleitä kiittänyt Hennin suojelemisesta....toivottavasti teillä on yhtähyvin...Mutta pistä viestiä niin mielelläni jaan kokemuksia sinun kanssa ja yritän parhaalla tavalla auttaa... T: Kirsi

Hei!

Laitatko postia tulemaan, osoitteeni on kpenti@suomi24.fi. Meidän vauvalla on/oli myös pieni kysta aivoissa jne. Jutellaan kaikesta paremmin sähköpostin välityksellä :)

Yhteistyössä