keskustassa nähty:D

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mummo ja pappa, varmasti parisuhde, hyvin pukeutuneet ja molemmat kepin kanssa. Bussipysäkillä heille tuli riita, pappa oli hiljaa kokoajan, mut mummo jotain sille huusi ja joka kerta kun kukaan ei ole katsonut se löi siitä jaloille, että papalla keppikin lensi :D jos joku olisi nähnyt siitä, he eivät edes tienneet että mä katson heitä

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Silmiini sattui just sun aloitus riidasta miehesi kanssa...toivottavasti et nähnyt heissä teitä vanhuksina..ainakin mä toivon niin :D

no just kirjoitin että mies näi sen mummossa mua vanhana :D ja sitten totesi että kyllä kaikki naiset ovat hulluja ei vain sinä,,kulta,,

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Silmiini sattui just sun aloitus riidasta miehesi kanssa...toivottavasti et nähnyt heissä teitä vanhuksina..ainakin mä toivon niin :D

no just kirjoitin että mies näi sen mummossa mua vanhana :D ja sitten totesi että kyllä kaikki naiset ovat hulluja ei vain sinä,,kulta,,

Huomasin :D
Aikamoinen yleistys mieheltäsi :xmas:

Mun mies katsoi ja sanoin että toi on mä vanhana :laugh:

No hei, miks otatte noin vakavasti, se maailma missä sattuu ja tapahtu, varma nyt riita sitten kotona sovitus ja taas kaikki ok

Hei, kaikki eivät pidä väkivaltaa hauskana. Nauratko sitten kun itse saat pataasi?

Mun mies katsoi ja sanoin että toi on mä vanhana :laugh:

No hei, miks otatte noin vakavasti, se maailma missä sattuu ja tapahtu, varma nyt riita sitten kotona sovitus ja taas kaikki ok

Ei välttämättä. Monet vanhukset kärsii kotiväkivallasta

kyllä se fakta on vieläkin, että se pakkaa naurattaa jos nainen , ja vielä mummo päästelee menemään noin. Tasa-arvo ei sillä tavalla vielä totta, eikä varmaan koskaan ihan mahdollinenkaan . sattuuhan noita, kaikille.. :)

no ei se niin kauhea väkivalta ollut, mut silti väkivalta, anteeksi kun nauroin mut toi näkymä oli enemmän kuin hauska :D olen sitten tosi ilkeä ihminen

Valitettavasti se on tullut tänään esiin selvästi (viittaan siihen sisustusriita-ketjuun).

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
no ei se niin kauhea väkivalta ollut, mut silti väkivalta, anteeksi kun nauroin mut toi näkymä oli enemmän kuin hauska :D olen sitten tosi ilkeä ihminen

Valitettavasti se on tullut tänään esiin selvästi (viittaan siihen sisustusriita-ketjuun).

no eikö hyvää että mä en itse puolustele ja omat käytökset :D

Alkuperäinen kirjoittaja nauris:
en usko, että savanna olisi välttämättä kirjoitellut tänne tuohon sävyyn jos olisi ollut väkivallasta kyse.

no ei se veriläiskäksi siitä lyönyt vaan jaloilla jaloille löi ja itse juoksi karkuun mut hitasti kun kilpikonna koska on vanha mummo :D

aivan, tätä tarkoitin.
jos olis tilanne näyttänyt pahalta ja pelottavalta sinusta, niin olisit silloin kertonut tapahtumasta vähän eri tavalla.

minusta tuosta ymmärsi heti aloituksesta, että se ei mitään kauheaa kuitenkaan ollut, pieni komedia vaan :)

en usko, että savanna olisi välttämättä kirjoitellut tänne tuohon sävyyn jos olisi ollut väkivallasta kyse.

no ei se veriläiskäksi siitä lyönyt vaan jaloilla jaloille löi ja itse juoksi karkuun mut hitasti kun kilpikonna koska on vanha mummo :D

aivan, tätä tarkoitin.
jos olis tilanne näyttänyt pahalta ja pelottavalta sinusta, niin olisit silloin kertonut tapahtumasta vähän eri tavalla.

minusta tuosta ymmärsi heti aloituksesta, että se ei mitään kauheaa kuitenkaan ollut, pieni komedia vaan :)

juu niin kuin mun sanat etä pieni komedia se tosissaan oli :D meillä mummo samalla tavalla tapellut papan kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:

voidaan vaikka puhua tässä ketjussa tämän ketjun asioista, minulle ainakin riittäisi hyvin niinkin :) ei pahalla, todellakaan, mutta kurja vetää toisesta ketjuja jotain luonneanalyysejä toiseen ketjuun.

ehkä jopa aavistuksen asiatontakin siksi, että se edistää negatiivista leimaamista kuitenkin.

Yhteistyössä