Keskustelua itsevarmuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kysely"

Vieras
1.Oletko itsevarma ihminen?
2.Oliko se ennen huono?
3.Kuinka tärkeänä pidät itseluottamusta/itsevarmuutta?
4.Huomaako sen ihmisestä?
5.Onko sinusta joku huomannut sen ja kertonut?
6.Ikäsi?
7. Jos vastasit ensimmäiseen kyllä, onko silti pieniä koloja itsevarmuudessa? Eli onko mitään korjattavaa?

1.Oletko itsevarma ihminen?
Olen
2.Oliko se ennen huono?
Hieman huonompi
3.Kuinka tärkeänä pidät itseluottamusta/itsevarmuutta?
Yksi tärkeimpiä ominaisuuksia työssä ja elämässä. Ilman varmuutta kaikki muut taidot ovat toissijaisia.
4.Huomaako sen ihmisestä?
Kyllä. Epävarmoja ihmisiä harvoin palkataan töihin.
5.Onko sinusta joku huomannut sen ja kertonut?
Kyllä
6.Ikäsi?
37
7. Jos vastasit ensimmäiseen kyllä, onko silti pieniä koloja itsevarmuudessa? Eli onko mitään korjattavaa?
Aina voi kehittyä.

en ny jaksaa vastaa niinku pitää,mutta sen kerron että kun ikää on tullut lisää(nyt31) niin samalla on tullut myös itsevarmuutta,nyt on helpompi elää ja tehdä kuten itse tahtoo ja päättää,ennen asiat meni jahkailun puolelle ja esim.ulkonäköä tuli murehdittua ihan turhasta.nyt kun on hyväksynyt itsensä sellaisena kuin on niin on paljon HELPOMPI elää ja tehdä mitä lystää<3

minä taas menetin itsevarmuuteni aikuistuessa, ja se on ollut repaleinen siitä asti. jossain asioissa sitä on tallellla paljonkin mutta alun perin olen tainnut olla uhmakkaan itseriittoinen. sitten kun ei enää aikuisena jaksa uhmata, niin hutera perusta on tullut näkyviin.

mutta kyllä se tästä uudelleen rakentuu vähitellen. keski-ikäinen olen. itsevarmuuden näkee usein kauas, ja etenkin sen puutteen. mutta jos ihminen osaa suhtautua riittävän avoimesti maailmaan, niin itsevarmuus kasvaa tekemällä asioita. joten ei ole niin tärkeää, että se on korkealla jo aloittaessa. päinvastoinkin, jos ihminen on itsevarma ilman hyvää syytä, niin sutta tulee.

1.Kyllä
2. Oli
3.Erittäin tärkeänä, nyt on niin helppo olla. :)
4.Huomaa selvästi
5.On
6. 23v
7. Toki aina on parannettavaa eikä täydellisyyttä tässä asiassa tavoita kukaan.

Yhteistyössä