Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:No ku ajattelin että kestositeiden- ja vaippojen käyttäjät on muutenki ekologisia ja miettivät tällasia. Mulla taitaa olla tyhmä-perjantai- kompleksi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:sähän voit käyttää vaikka niitä sun kestositeitä naaman pyyhkimiseen, kaks kärpästä katsos kerralla...anteeks nyt vaan vittuiluni, mut tää on aivan älytöntä touhua![]()
![]()
![]()
jos vessapaperi on niin hyvää luonnolle, nii miksi et pyyhi sillä naamaasi????Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Vessapaperi häviää nopeasti luontoon. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:No ku ajattelin että kestositeiden- ja vaippojen käyttäjät on muutenki ekologisia ja miettivät tällasia. Mulla taitaa olla tyhmä-perjantai- kompleksi....![]()
No ei nyt ihan aina ja kaikessa...![]()
Kestääkö sun nassu vesipesua? Vai miksi tolla rasvalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mä olen ommellut paksusta flanellista (jäi vaippaimuista yli ) sellaisia pieniä lappuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä käytän pumpulia, se tulee halvemmaksi kuin vanulaput.