Kestoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite en suosittele enää taaperolle harsoa + kuori yhdistelmää, ei välttämättä pysy liikkuvalla lapsella kohdillaan ja ohivuotoja sattuu.
Taskuvaippa tai muotoonommeltu sisävaippa +kuori olis mun ehdotus.
AIOkin mutta kalliimpi vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Siis mikä ihmeen kuori tai villahousu? Siis ihan villasta ommellut pöksyt ja sinne harso sisään? :ashamed:

Eikö se kastu päältäpäin..?

Villahousut kudotaan käsittelemättömästä langasta kuten hahtuva,merinovilla. Ja laitetaan harson päälle ''kuoreksi''. Villa ei päästä korteutta läpi koska villan rasva estää sen.
Ja to kuorivaippa tarkoittaa sellaista Pul-kankaasta ommeltua kuorta. Joka laitetaan harson tai sisävaipanpäälle kosteutta pitämään.

lapsi käyttääkin vaippaa enään nukkuessaan.siksi tykkään noista harsoista.riittävät hyvin siihen tarkotukseen. joo harso sinne kuoren tai vaipan sisään. jos hyvä kuori kuten esim. bummis super whisper wrap niin ei tule läpi.

http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/index.php?action=tiedot&id=1117
sitte on tälläsiä taskuvaippoja,joihin pujotetaan tuonne sisään vaan imuosa. Vaikka harso pötkönä. Käteviä.

taskuvaippaa mä suosittelisin. vaikkapa Muksujen vaippaa kokoa L. ja sinne imuiksi sitten vaikka se harso taiteltuna tai sitten bambua, puuvillaa, vanha pyyhe jne.

kestoilukerhossa on lisää infoa, jos kiinnostaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
taskuvaippaa mä suosittelisin. vaikkapa Muksujen vaippaa kokoa L. ja sinne imuiksi sitten vaikka se harso taiteltuna tai sitten bambua, puuvillaa, vanha pyyhe jne.

kestoilukerhossa on lisää infoa, jos kiinnostaa :D

Mä olisin kiinnostunut kestoilukerhoon liittymisestä, vaikkei meillä ihan vielä tarvitakaan vaippoja. =)

joo kestoilukerhossa on paaaljon infoa ja paljon selkeemmin ku esim. kestovaippainfossa..
Taskuvaippoja suosittelen, taaperon kanssa jos kestoilee niin pärjää n.10-15 taskuvaipalla plus 20-? imuja just vanhoja käsipyyhkeitä, muusta froteesta ommeltuja tms, mistä nyt tykkää..

Ja toki jos itse osaa ommella niin säästää monta kymppiä..

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
joo kestoilukerhossa on paaaljon infoa ja paljon selkeemmin ku esim. kestovaippainfossa..
Taskuvaippoja suosittelen, taaperon kanssa jos kestoilee niin pärjää n.10-15 taskuvaipalla plus 20-? imuja just vanhoja käsipyyhkeitä, muusta froteesta ommeltuja tms, mistä nyt tykkää..

Kamalan kallista! Siis jos ne maksavat esim.15e kpl.. :/

Tiedätkö tältä suunnalta (siis muistelen että asut aika lähellä..) ketään kenellä olisi myytävänä käytettyjä kuoria, niin voisi hieman edullisemmin kokeilla..

Tiedätkö tältä suunnalta (siis muistelen että asut aika lähellä..) ketään kenellä olisi myytävänä käytettyjä kuoria, niin voisi hieman edullisemmin kokeilla..

niinhän ne maksaa, mutta ne voi kierrättää sisarukselta toiselle tai myydä eteenpäin kun tarve on loppunut ja saa rahansa takaisin. me on ostettu paljon käytettynä ja oon tehnyt ite. kyllä se aika lailla edullisemmaksi tulee kuin kertakäyttöiset.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:

niinhän ne maksaa, mutta ne voi kierrättää sisarukselta toiselle tai myydä eteenpäin kun tarve on loppunut ja saa rahansa takaisin. me on ostettu paljon käytettynä ja oon tehnyt ite. kyllä se aika lailla edullisemmaksi tulee kuin kertakäyttöiset.

Laitoin y;tä sulle