Kestovaipat ja pesuaineet, erityisesti SWIPE???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äitix2"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äitix2"

Vieras
Mitäs pesuaineita teillä käytetään?
Ostin juuri swipen pesuaineita juuri siinä luulossa että ne tulee halvemmaksi mutta taisin tulla huijatuksi?

Noita ostamiani pesuaineita ei saakkaan käyttää kestovaipoille ja mietinkin että pitäskö sitten ostaa nille oma swipen pesuaine. Teenkö sitten väärin jos ostan kestoille tavallista kaupan pesuainetta?
 
Meillä ei enää kestoilla, mutta aina olen kyllä ihan tavallisesta kaupasta ostanut pesuaineet ja käyttänyt vaipoille ja muulle pyykille sitä samaa. Viimeksi käytin X-traa ja se sopii hyvin vaipoille. Yleensä kalliimmat aineet ei käy vauipoille, arelit omot sun muut.
 
Itse olen ollut jälleenmyyjä = ostanut itselle + kavereille n. 5,5v. Pulverissa esim. ei ole täyteaineita, kuten monissa muissa vastaavissa. Täyteaine on sitä moskaa, mikä jää pesuainelokeroon paakuiksi, ja aiheuttaa allergiaa tai kutinaa jäädessään vaatteisiin huuhteluista huolimatta. Annostelu on tosi vähäistä, sillä 1,5 kilon laatikolla pesee 99 koneellista pyykkiä = 28 senttiä/koneellinen.

Toki voit käyttää muitakin pesuaineita, mutta Swipella pestessäsi koneeseen tarttuneet möhnät lähtevät irti ja löytyvät pyykeistäsi, ellet muista pestä konetta tyhjänä ennen Swipeen vaihtamista :)

Mein junnu oli tosi allerginen vauvana, ja siksi olen noita alkanut käyttää. Bisnestä en tee niillä, eli myyntityötä=kutsuja en pidä, vaan toimitan ostajalle silloin kun joku pyytää.
 

Yhteistyössä