S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja kestoilija:Kestoilusta ei kyllä tuu mitään tuolla asenteella. Pakko siinä on vähän ottaa selvää.![]()
No tätä mä just meinaan että tää on tää ongelma. Kun mä en halua pohtia ja tutkia vaippoja mutta tahdon vaan saada ne käyttöön.Mun mielenkiinto ei riitä ainakaan näin alkuvaiheessa siihen että opiskelisin ensin jonkin asian.
Mä luulen et se olis hyvä bisbes kun joku keksis sellasen valmispaketin missä olis vaipat valmiina ja that's it.
Kai mun paras tyytyä vaan ihan tavallisiin kertiksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Nyt mä vähän sain uskoa tulevaan kun poimin sanan sieltä ja toisen täältäSe riittää mulle alkuun että on olemassa valmiita vaippoja ja siitä varmaan pääsee alkuun kun edes saan käsityksen minkä muotonen se härpäke on
![]()
Kiitos kovasti kaikille jotka olette viitsineet opastaa näinkin vastahankaista tapausta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Olenko mä nyt kärryillä jos kerron ompelijalle että fleecekankaasta lähdettäis liikkeelle. Siitä sellaset kuoret mihin sisään sit jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Hyvä päätös! AIO on helppo, mutta kuivuu hitaasti. Oliskohan sellaisia rumpukuivaukseen sopivia all in one:ja? PUL-taskuvaipat on helppoja, ihan oikeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja kestot kokeillut laidata laitaan:Lyhyesti: kestot eivät ole ikinä helppoja.