Ketä äänestät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äänestä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23322113]Korjaus duunarit OLIVAT demareita, nykyään persuja. Urpilaisen unelmahöttö ja Jungerin rakkaushömppä eivät perusduunarin maailmankuvaan oikein istu.[/QUOTE]

Mun tuntemat on kyllä edelleen. Kuten oon itsekin.
:)Anteeksi jos se ei sun unelmaasi nyt istu.

Juu ja kokoomuksen mielestä duunarit oli 4 vuotta sitten kokoomuslaisia, nyt persujen mielestä me ollaan persuja. Mä olin 4 vuotta sitten duunari ja demari, kuten on olleet mun vanhemmatkin, ja olen sitä edelleen. vilunkipellet ei heiluttele mun venettä puoleen tai toiseen. Pitää muistaa ettei kaikki duunarit suinkaan ole tyhmiä, kuten kokoomus ja persut olettaa.:)

[QUOTE="vieras";23322141]Todennäköisesti persuja. Mites tuo toimistotyö, oletko oikeissa töissä vai julkisella sektorilla? Jos julkisella, niin sitten kannattaa harkita kuitenkin jotain akselilla kok-sdp-kesk.[/QUOTE]

Niin, mä olen OIKEISSA toimistotöissä, mutta tosiaan valtionyhtiössä, en siis missään ministeriössä tms. vaan ihan Oyj:ssä.

Alkuperäinen kirjoittaja No mikäs;23322149:
Tiedätkö, että maikkarin vaalikoneen kaksi ensimmäistä ehdokasta oli demarimiehiä. Mä olin aika hämmästynyt, kun en osaa itseäni mihinkään puolueeseen luokitella. Ajattelin kyllä äänestää naista.

Pitänee tutustua eri puolueiden vaali- tai puolueohjelmiin.

No jos sä olet se äskeinen joka kysyi mikä puolue sulle sopis, niin mulle tuli heti sosiaalidemokraatit mieleen. Istuisi kuin hanska, muistutat vähän mua ja oon demari itekin. Tai äänestän aina demaria, halosesta lähtien. :)

Alkuperäinen kirjoittaja No mitäs;23322168:
Niin, mä olen OIKEISSA toimistotöissä, mutta tosiaan valtionyhtiössä, en siis missään ministeriössä tms. vaan ihan Oyj:ssä.

Silloin turvallisinta lienee äänestää demareita tai keskustaa, ehkä kokoomustakin. Valtionyhtiöt kuitenkin nauttivat nykyisen valtiovallan erityissuojeluksesta, eli mitään muutoksia haluavaa edistysmielistä liikettä ei kannata äänestää.

Juu ja kokoomuksen mielestä duunarit oli 4 vuotta sitten kokoomuslaisia, nyt persujen mielestä me ollaan persuja. Mä olin 4 vuotta sitten duunari ja demari, kuten on olleet mun vanhemmatkin, ja olen sitä edelleen. vilunkipellet ei heiluttele mun venettä puoleen tai toiseen. Pitää muistaa ettei kaikki duunarit suinkaan ole tyhmiä, kuten kokoomus ja persut olettaa.:)

Mistähän tämä SDP persmäki sitten johtuu jos ei duunareiden siirtymisestä persuleiriin?

Raharikkaatko SDP:n ovat jättäneet?

Alkuperäinen kirjoittaja No mitäs;23322168:

Demari olet, eli perus toimistoduunari. Mun äiti oli ikänsä toimistorotta ja se on demari. Isä taas tehtaassa ikänsä ja demari.
Jos tämä nyt avaa yhtään asiaa. :D
Eli älä missään nimessä ainakaan kokoomusta äänestä kuten joku neuvo, et liene porho ja yrittäjä?

[QUOTE="vieras";23322210]Persuja voisin äänestää, koska itselläkin on nuoruudessa ollut huumekokeiluja.[/QUOTE]

Ja myös vihreitä voit äänestää, siellä on entisiä narkkeja ja vielä julkihomojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja se äskenen neuvoja;23322185:
No jos sä olet se äskeinen joka kysyi mikä puolue sulle sopis, niin mulle tuli heti sosiaalidemokraatit mieleen. Istuisi kuin hanska, muistutat vähän mua ja oon demari itekin. Tai äänestän aina demaria, halosesta lähtien. :)

Joo, olen se sama. Mä olen vaan aina ajatellut demarit jotenkin maalaisjunteiksi. Oikeestaan musta tuntuu, ettei mikään puolue ole mulle täysin sopiva. Ja kun lähisukulainen lähti mukaan Kokoomukseen, niin hämmennyin entistä enemmän.

Vihreissä on osoittan tosi hyviä asioita, mutta myös sellaista, mistä en erityisesti pidä. Pitää tosiaan tutustua puolueisiin vähän tarkemmin tänä vuonna, kun tuntuu, että nyt antamallani äänellä on ihan erilailla merkitystä kuin ennen. Mulle Persut vaan on liian arvaamattomia.

Demari olet, eli perus toimistoduunari. Mun äiti oli ikänsä toimistorotta ja se on demari. Isä taas tehtaassa ikänsä ja demari.
Jos tämä nyt avaa yhtään asiaa. :D
Eli älä missään nimessä ainakaan kokoomusta äänestä kuten joku neuvo, et liene porho ja yrittäjä?

No en ole kyllä porho enkä yrittäjä. Hitsi, en olisi kyllä arvannut, että voisin olla demari. Vaikka Halosesta pidänkin.

[QUOTE="vieras";23322113]Korjaus duunarit OLIVAT demareita, nykyään persuja. Urpilaisen unelmahöttö ja Jungerin rakkaushömppä eivät perusduunarin maailmankuvaan oikein istu.[/QUOTE]

Peesi tälle.

Lisään vielä tähän Päivi Lipposen innon marssia jokaisen rikollisen karvaranteen puolesta suomalaisia vastaan.

Mistähän tämä SDP persmäki sitten johtuu jos ei duunareiden siirtymisestä persuleiriin?

Raharikkaatko SDP:n ovat jättäneet?

Vaikea sanoa, en tunne ketään demaria joka olisi siirtynyt muihin leireihin.
Korkeahan kannatus edelleen on, kun ollaan kolmen suurimman puolueen joukossa.
Ennemmin ihmettelen miksi joku taho levittelee juuri tätä tappiomielialaa mediassa meistä demareista.
SDP.ssä ei kuitenkaan kukaan tunne tappiomielialaa, eli joku vaalikikkahan se on että pitää mollata vaikkei aihetta olekaan. Jonkinlaista paniikkia ehkä, en tiedä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja No mikäs;23322110:
No mikäs mä oon: Vakkari toimistotyö, keskituloinen, perheenäiti, kierrätän mielelläni, omistan pienen peltopläntin, en tykkää erityisesti pakolaisista tai kerjäläisistä.

Määritelkää, mitä puoluetta minun tulisi äänestää.

Persuja.

Alkuperäinen kirjoittaja No mikäs;23322249:
No en ole kyllä porho enkä yrittäjä. Hitsi, en olisi kyllä arvannut, että voisin olla demari. Vaikka Halosesta pidänkin.

Mikset, mikä vika meissä on? Mukavaa sakkiahan me ollaan. Ei niitä pahimpia lieroja, vaan heikompien ja hyvien asioiden puolella, ahneita ja pahoja tyyppejä vastaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja No mikäs;23322249:

Kyllä ihminen VOISI olla demari. Ellei SDP olisi muuttunut riistäjäpuolueeksi ja suomalaisvihamieliseksi. Mitä se nykyään on, Paavo Lipponenkin on julkisesti halveksinut suomalaisuutta ja duunaria ja ilmoittanut että mehän olemme muka kaikki ruotsalaisia. Lapsensakin laittoi ruotsinkieliseen kouluun :D Lisäksi Lipposet haluavat tänne lisää sossutuilla eläviä muslimimaista.

Mutta vaaliuurnilla tavataan, paavo,

Maria Guzenina sössötyksineen on myös oikea duunari... :D

Mikset, mikä vika meissä on? Mukavaa sakkiahan me ollaan. Ei niitä pahimpia lieroja, vaan heikompien ja hyvien asioiden puolella, ahneita ja pahoja tyyppejä vastaan. :)

Ja tästä syystäkö demarit ovat OPPOSITIOSSA onnistuneet romahduttamaan kannatuksensa?

Näinkö tyytyväinen kannattaja yleensä toimii? Ei äänestä puoluettaan?

Normaalistihan puolueen kannatus KASVAA oppositiossa!!!

Vaikea sanoa, en tunne ketään demaria joka olisi siirtynyt muihin leireihin.
Korkeahan kannatus edelleen on, kun ollaan kolmen suurimman puolueen joukossa.
Ennemmin ihmettelen miksi joku taho levittelee juuri tätä tappiomielialaa mediassa meistä demareista.
SDP.ssä ei kuitenkaan kukaan tunne tappiomielialaa, eli joku vaalikikkahan se on että pitää mollata vaikkei aihetta olekaan. Jonkinlaista paniikkia ehkä, en tiedä. :)

Demarit ovat jääneet jo persujen selän taakse.;)

Yhteistyössä