Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29726045:Toivottavasti nämä ihmiset eivät ole niitä, jotka päivittelevät kaupan ruokahävikin määrää.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29726045:Toivottavasti nämä ihmiset eivät ole niitä, jotka päivittelevät kaupan ruokahävikin määrää.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29726117:En sanonut, ettei saisi valita. Mutta kyllä näillä asioilla yhteys on. Mietihän hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29726117:En sanonut, ettei saisi valita. Mutta kyllä näillä asioilla yhteys on. Mietihän hetki.
Miten se eroaa tiskimyynnistä, vai eroaako? Jos siellä on vierekkäin eilen pyydettyä ja kolme päivää sitten pyydettyä kalaa ja haluan sitä tuoreempaa, teenkö väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29726157:Olenko nyt jossain sanonut, että se on väärin? Pointti oli se, että jos itse toimii näin, ei ehkä kannata ihmetellä, miksi ruokaa joudutaan heittämään pois.
Tää on muuten outoa. Olin joskus töissä huoltoasemalla ja iltapäivälehtiteline oli siinä kassan edessä. Lähes 95% ihmisistä otti sen TOKANA olevan lehden sieltä. Miksi?
Joskus tein pienen kokeen ja laitoin jonkun hieman kuljetuksessa kärsineen lehden (ihan ehjän, mutta ryppyisen) siihen toiseksi ja siloisen hyväkuntoisen lehden ensimmäiseksi, mutta silti asiakkaan piti se takimmainen lehti saada.
Enemmän se on minusta kauppiaan asia pitää tarjolla oikea määrä, kuin asiakkaan ajatella tuota, mutta ymmärrän pointtisi.
Itse otan eturivistä, jos aion käyttää tuotteen samantien. Leivissä tunnustan ottavani sen tuoreen paketin, sillä ärsyynnyn siitä, että minulle tarjotaan jo vanhaa leipää ensisijaisesti, kun tuorettakin olisi tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29726214:Totta kyllä. Se on vain käytännössä aika hankalaa ensinnäkin tilata tasan oikea määrä ja toisaalta täyttää hyllyjä niin, ettei kahta eri päiväyksen tuotetta ole yhtä aikaa esillä.
Enemmän se on minusta kauppiaan asia pitää tarjolla oikea määrä, kuin asiakkaan ajatella tuota, mutta ymmärrän pointtisi.
Itse otan eturivistä, jos aion käyttää tuotteen samantien. Leivissä tunnustan ottavani sen tuoreen paketin, sillä ärsyynnyn siitä, että minulle tarjotaan jo vanhaa leipää ensisijaisesti, kun tuorettakin olisi tarjolla.