Ketä käynyt kreikassa/kyproksella, kertokaa matkakokemuksia siellä olevista kohteista, kiitos :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti04

Vieras
Olitko jonkun matkajärjestäjän kautta siellä?
Mikä paikka?hotelli?
Kävitkö retkillä? Oliko jotain nähtävyyksiä ym?
Oliko lapsi/lapset mukana?

Minkälainen paikka lomalaisena, plussat ja miinukset?

:)

Santorinilla olin, Tjäreborgin reissussa. Lapsia ei vielä silloin ollut. Viikoksi riitti nähtävää. Yhdellä matkanjärjestäjän reissulla oltiin ja muuten kierrettiin saarta itse.

Ja sitten Kreikassa kannattaa maistaa alkupaloista saganakia, aivan taivaallista juustoa :)

Kyproksellaolen käyny Limassolissa ja siellä olis ollut lapsillepaljon kaikenlaista,me tosin oltiin miehen kanssa kaksistaan.
Kreetalla Rethymnon kiva kohde.
Limassolissa oltiin Finnmatkojen kautta ja Kreetalla Aurinkomatkojen kautta,kummastakaan ei ole moitteen sanaa.

Kreikka on meidän suosikkimaa, kunhan joskus etelään suunnataan, niin sinne taas =) ruoka on taivaallista, sää ihana kesällä ja vesi kirkasta ja ihmiset ystävällisiä =)
Kreetan saarella on kivoja pikkukohteitakin, esim Kalives, jotka sopivat erinomaisesti lapsiperheille, siellä on takuurauhallista!

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
agia napa on must jos haluu bilettää koko viikon, samoin myös kos.

Hassua, silloin vuonna piip ennen ajanlaskumme alkua, kun itse kävin tuossa samassa paikassa sitä kutsuttiin vielä nimellä Aiya napa
:D

Ja silloin nakkivuonna kun mä olin siellä se oli Ayia Napa :D

Kypros: Olen matkustanut ilman lapsia, mutta uskallan suositella lämpimästi Kyproksen Protaraksen Fig Tree Bayta (meniköhän oikein). esim. Nautiva (/tai Nautilus) hotelissa lapsille paljon puuhaa. Fig Tree Bayssa on mielettömän kirkas meri, jossa on kiva puuhailla. Limassol oli tylsä kaupunkiloma tyyppisempi paikka.
Agia Napa on tosiaan bilehirmuille.

Kreeta: toinen paikka mitä uskallan suositella. Esim Platanias. Kunhan valitsee hotellin sen mukaan, että on lasten uima-allas.

Tahtoo myös etelään!!!!

Yhteistyössä