"Kansanedustaja Pia Hiltunen kertoo Tytti Tuppuraisen kohdelleen häntä asiattomasti eduskunnassa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On eri asia huomauttaa ryhmäkurista kuin mennä henkilöön.
En usko, että sinäkään olisit erityisen tyytyväinen, jos toimiessasi väärin työpaikallasi, esimiehesi kertoisi sinulle, miten merkityksetön henkilö itseasiassa oletkaan.
On eri asia huomauttaa ryhmäkurista kuin mennä henkilöön. Totta. On myös eri asia loukkaantua oikeasti ja esittää loukkaantuvansa koska se sopii omaan agendaan.

Toimin työpaikalla, jossa palautteet annetaan kiroilun ja vittuilun kera. Viihdyn oikein hyvin. Osaan myös lukea kontekstin tämän keissin rivien välistä ja tiedän ihan tasan tarkkaan mitä Tuppurainen on kommentilla tarkoittanut.

On eri asia huomauttaa ryhmäkurista kuin mennä henkilöön. Totta. On myös eri asia loukkaantua oikeasti ja esittää loukkaantuvansa koska se sopii omaan agendaan.

Toimin työpaikalla, jossa palautteet annetaan kiroilun ja vittuilun kera. Viihdyn oikein hyvin. Osaan myös lukea kontekstin tämän keissin rivien välistä ja tiedän ihan tasan tarkkaan mitä Tuppurainen on kommentilla tarkoittanut.
👍 Terve asenne vuorovaikutukseen. Minä en ole itkijä- ja masentujatyyppi. Sanna Marin oli aiemmin riepoteltavana ja nyt löydettiin uudet uhrit. Tytillä on vahva selusta.
Jos häntä ei valita uudelleen ryhmäjohtajaksi niin so what? Ehkä Pia pärjää itkupillinä hommassa paremmin,

Onko oikeasti? Oletko oikeasti tuota mieltä? Miten minusta taas kerran tuntuu, että jos kysessä olisivat persut, olisitkin ihan eri mieltä.
Sinun ei kannattaisi olla niin kovasti tunteidesi vietävissä tai kuvitella muiden toimivan sinun tavallasi.
Minusta tuollainen on varsin ongelmallista käytöstä esimieheltä alaiselle, oli puoluetausta tai työympäristö mikä tahansa.
Pystyt varmasti ymmärtämään sen, että kahden eri puoluejohtajan välinen nokittelu ja dissaaminen kuuluu asiaan, mutta omien alaisten kiusaaminen ei.

Sinulla ja Tuppuraisella on varmasti syvä yhteys, kun tiedät mitä hän ajattelee.

Demareissa pasga nousee pinnalle. Miettii ketkä siellä on noussut johtoon Halonen, Lipponen, Urpilainen, Rinne, Marin ja Lindtman. Nämä ovat ihan sketsihahmoja ja ihmetyttää eikö koko puolueessa ole ketään pätevää ihmistä?

Sinun ei kannattaisi olla niin kovasti tunteidesi vietävissä tai kuvitella muiden toimivan sinun tavallasi.
Minusta tuollainen on varsin ongelmallista käytöstä esimieheltä alaiselle, oli puoluetausta tai työympäristö mikä tahansa.
Pystyt varmasti ymmärtämään sen, että kahden eri puoluejohtajan välinen nokittelu ja dissaaminen kuuluu asiaan, mutta omien alaisten kiusaaminen ei.
Tuollaiset tapaukset ummistavat silmänsä omien joukkojen mokilta, lakaisevat ongelmat maton alle. Suoraan sanoen säälittävällä tavalla pettävät itseään.

Olen niin monta vuotta käynyt sinunkin kanssasi keskustelua, että tiedän ihan tasan tarkkaan miten se menee. Itse tunnun olevan niitä harvoja ihmisiä tällä palstalla, jonka mielipiteet ja ajatukset ovat aina linjassa. Välillä saan peukkuja sinulta ja haukkuja alepalta. Välillä tulee kehuja alepalta ja haukkuja sinulta. Ihan sen mukaan puolustanko/haukunko persuja vai vasemmistoa tismalleen samanlaisessa tilanteessa. Minä olen tapauksesta toiseen samaa mieltä, mutta haukkujat/kehujat vaihtavat puolta.

”Välillä tulee kehuja alepalta ja haukkuja sinulta.”
Saisinpa minäkin suitsutusta kotikulmani S-ryhmän kaupalta. Toistaiseksi vain kyseisen kaupan tavararobotti on tervehtinyt minua ystävällisesti kaduilla. Ehkä kysyn joku päivä alepassa olenko saanut kaupan johtotasolta terveisiä kirjoituksien johdosta tällä palstalla.

Yhteistyössä