Ketä minä voin äänestää..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskastunut mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskastunut mamma

Vieras
En voi äänestää persuja, vaikka haluaisinkin mamujen suhteen kriittisyyttä ja tervettä maalaisjärkeä siihen asiaan liittyen. Sillä: kannatan seksuaalista vapautta, esim. bi-homo-heterosuhteita, heille samanarvoista vihkimistä, perintöasioita, adoptiota jne. Vastustan aborttilakiin koskemista, se on nyt HYVIN Suomessa. Vastustan naisten alistamista ja kannatan tasa-arvoa. En voi sietää katolista uskontoa. Haluan kirkon erotettavan valtiosta ja uskonnonvapauden.

Niin että KETÄ ja mitä puoluetta minä voin äänestää?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuskastunut mamma:
MIKSI persujen pitää olla sellaisia homofoobikkoja sekstisisiä naisen mollaajia ja uskovaisii?

Tämä on median luomaa kuvaa eikä vastaa todellisuutta.

kyllä ne persut aika selvästi on sukupuolineutraalia avioliittoa vastaan. tämä ja ydinvoima on ne syyt miks itse en taida persuja ens vaaleissa äänestää.

Anna äänesi kristillisille tai perussuomalaisille.
Näillä löytyy vielä arvoja jota tämä yhteiskunta kaipaa ja tarvitsee.
ei homofoobikkoja ole olemassakaan, se ei ole mikään fobia

MIKSI persujen pitää olla sellaisia homofoobikkoja sekstisisiä naisen mollaajia ja uskovaisii?

kyllä ne persut aika selvästi on sukupuolineutraalia avioliittoa vastaan. tämä ja ydinvoima on ne syyt miks itse en taida persuja ens vaaleissa äänestää.

Ei persut ole ketään vastaan, vaan suomalaisten puolesta. Käsittääkseni persut eivät ole olleet hallituksessa tekemässä energiapoliittisia linjauksia, vaan ydinvoiman puolesta ovat liputtaneet vihreät, kepu, kokoomus ja ruotsalaiset.

no kyllähän jokainen järkevä tajuaa että avioliitto on naisen ja miehen

Alkuperäinen kirjoittaja oikkeinnäin:

no kyllähän jokainen järkevä tajuaa että avioliitto on naisen ja miehen

Tähän vahva peesi.

Ei persut ole ketään vastaan, vaan suomalaisten puolesta. Käsittääkseni persut eivät ole olleet hallituksessa tekemässä energiapoliittisia linjauksia, vaan ydinvoiman puolesta ovat liputtaneet vihreät, kepu, kokoomus ja ruotsalaiset.

persut on liian kristillinen puolue mulle. suomalaisten puolella voisi olla syrjimättä homoja. ja mä tosiaan periaatteessa olen ydinvoiman kannalla, koska järkeviä vaihtoehtoja ei tietääkseni ole.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos homoparit aletaan vihkimään puolisoiksi niin ei mene kauaa kun ne alkaa vaatimaan lapsia.Adoptio-oikeutta.

Hölmö. Samalla hetkellä kun sukupuolineutraali avioliittolaki menee läpi, homoilla on adoptio-oikeus. Ei sitä sen jälkeen enää vaatia tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Äänestää.. :laugh:

Äänestä Kokoomusta.

Äänestä... :laugh:

mikä sulla on hätänä???

Demokratia. Kansanvalta. :laugh: :laugh: :laugh:

Niin. Diktaattori olisi tietysti parempi vaihtoehto. Tai valita ne edustajat vaikka arvalla. Demokratiassa on omat vikansa, mutta fiksu ihminen osaa esittää a. perustelut mielipiteilleen ja b. toivon mukaan myös parannusehdotuksia ja/tai realistisia vaihtoehtoja.

Jos homoparit aletaan vihkimään puolisoiksi niin ei mene kauaa kun ne alkaa vaatimaan lapsia.Adoptio-oikeutta.

Hölmö. Samalla hetkellä kun sukupuolineutraali avioliittolaki menee läpi, homoilla on adoptio-oikeus. Ei sitä sen jälkeen enää vaatia tarvitse.

Kaks pedofiiliä solmivat avioliiton, adoptoivat pieniä lapsia ja sitten voi jokainen miettiä itsekseen mitä tapahtuu neljän seinän sisällä...

Kaks pedofiiliä solmivat avioliiton, adoptoivat pieniä lapsia ja sitten voi jokainen miettiä itsekseen mitä tapahtuu neljän seinän sisällä...

siis missä tässä on puhuttu pedofiilien avioliitosta? vai käsitättekö sukupuolineutraalin avioliiton automaattisesti pedofiiliavioliittona?

ap: en osaa antaa vastausta kysymykseesi koska suomessa ei taida olla sellaista puoluetta jossa nuo kaikki yhdistyy. ja jos löytyy niin kerrothan, voin äänestää samaa.

Yhteistyössä