Ketä paikalla? ja miksi valvot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yläkerran tappelijavirolaiset sekoilee, ja koirat haukkuu niiden metelin takia koska ne luulee et isi tule kotiin joka kerta kun kolahtaa.. :/ Että kiitti vaan naapurit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kehtaako edes sanoa, no pelasin vähän sim:s peliä B) Tenho Artemikselle syntyi juuri 20 minuuttia sitten kolmoset.

Onkos sulla jo luksuslukaali-paketti hommattuna? Mä oon koko päivän yrittäny sitä ostaa netistä tuloksetta :D

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kehtaako edes sanoa, no pelasin vähän sim:s peliä B) Tenho Artemikselle syntyi juuri 20 minuuttia sitten kolmoset.

Onkos sulla jo luksuslukaali-paketti hommattuna? Mä oon koko päivän yrittäny sitä ostaa netistä tuloksetta :D

Mikset lataa torrenttina, ei tarvii maksaa ja saat varmasti sen? :)

Ei oo vielä mitään lisäosia, täytyis kyl jossain vaihees ostaa :)

En saa unta, vaikka viime yönä unta on taas saatu kasaan vain muutama tunti. Olisi muuten aika luksusta pelata simsiä. Sain juuri perustettua perheen. Alvar Hibiscus otti juuri uuden vaimon, Asta (os. Inhan eli pelin oman simsin). He saivat lapsen, Tilda-Miin, jonka onnistuin kasvattamaan jo lapsuuden kultaisiin "vuosiin". Alvarin ensimmäinen lapsi on yliopistossa. Red HIbiscus aikoo lisääntyä heti tilaisuuden tullen hielansa, Hero Von Eran kanssa. "Sims", miten ihana sana.

Olen semi Old School. Sims2 on edelleen se lemmikkimme. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nörtin vaimo:

Mikset lataa torrenttina, ei tarvii maksaa ja saat varmasti sen? :)

Muutkin on tähä mennes aitona niin en sit viitsi warettaa sitä :D Kyl mä jaksan sinnitellä ;) Ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
En saa unta, vaikka viime yönä unta on taas saatu kasaan vain muutama tunti. Olisi muuten aika luksusta pelata simsiä. Sain juuri perustettua perheen. Alvar Hibiscus otti juuri uuden vaimon, Asta (os. Inhan). He saivat lapsen, Tilda-Miin, jonka onnistuin kasvattamaan jo lapsuuden kultaisiin "vuosiin". Alvarin ensimmäinen lapsi on yliopistossa. Red HIbiscus aikoo lisääntyä heti tilaisuuden tullen hielansa, Hero Von Eran kanssa. "Sims", miten ihana sana.

Se oli kans hyvä versio. Jostain syystä mun miespuoliset simit sai usein lapsia avaruusolioiden kanssa B)

En saa unta, vaikka viime yönä unta on taas saatu kasaan vain muutama tunti. Olisi muuten aika luksusta pelata simsiä. Sain juuri perustettua perheen. Alvar Hibiscus otti juuri uuden vaimon, Asta (os. Inhan). He saivat lapsen, Tilda-Miin, jonka onnistuin kasvattamaan jo lapsuuden kultaisiin "vuosiin". Alvarin ensimmäinen lapsi on yliopistossa. Red HIbiscus aikoo lisääntyä heti tilaisuuden tullen hielansa, Hero Von Eran kanssa. "Sims", miten ihana sana.

Se oli kans hyvä versio. Jostain syystä mun miespuoliset simit sai usein lapsia avaruusolioiden kanssa B)

Ja minä en saa niitä millään... Ellen pistä cheattia sisään. Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Minä, syystä, että tein yksiä merkkejä, jotka lupasin kaverille tehdä.

Tuutko palstatapaamiseen? :)

Riippuu, jos ei sada lunta kauheasti, niin mies jaksaa lähtee mun kaa ajeleen. Muuten, jos sataa, se on niin poikki, ettei jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Minä, syystä, että tein yksiä merkkejä, jotka lupasin kaverille tehdä.

Tuutko palstatapaamiseen? :)

Riippuu, jos ei sada lunta kauheasti, niin mies jaksaa lähtee mun kaa ajeleen. Muuten, jos sataa, se on niin poikki, ettei jaksa.

Toivottavasti pääset tulemaan!! :)

Siin täytyy tuijotella varsin pitkään kaukoputkella.. en tosin enää muista miten pitkään. Nyt sims 3:sessa en ole vielä onnistunut tekemään lapsia kuoleman tai aaveiden kanssa.

Siin täytyy tuijotella varsin pitkään kaukoputkella.. en tosin enää muista miten pitkään. Nyt sims 3:sessa en ole vielä onnistunut tekemään lapsia kuoleman tai aaveiden kanssa.

Muistaakseni otollisin aika oli kello 22-04 aamuun keski-ikäisellä simsillä. Mutta ei se siltikään ole kertakaan natsannut meikäläisellä. On noita kaappauksia tapahtunut, mutta ei raskauksia.

Siis pystyykö kolmosessa raskautumaan haamuista ja kuoleman kanssa :o Mä niin haluan sen. Ja tähän asti olen kiukutellut sitä vastaan :o

Muistaakseni otollisin aika oli kello 22-04 aamuun keski-ikäisellä simsillä. Mutta ei se siltikään ole kertakaan natsannut meikäläisellä. On noita kaappauksia tapahtunut, mutta ei raskauksia.

Siis pystyykö kolmosessa raskautumaan haamuista ja kuoleman kanssa :o Mä niin haluan sen. Ja tähän asti olen kiukutellut sitä vastaan :o

Joo pystyy :) Mut se on aika haastavaa. Youtubes oon nähnyt muutamia videoita aiheesta. http://www.youtube.com/watch?v=X6iI2BEfy-4&feature=related

Mulle avautuu näköjään ihan uusia puolia simssistä :D
En oo aiemmin jaksanu kovin kauaa pelata, tyssänny aina johonkin innostus.

Yhteistyössä