Miksi valvot?

joo kyl mä tiän et kerkiää myöhemminkin.. mut se on eri asia mitä pää tekee.. kolmas yövuoro ja tän jälkeen kun pitäs sit viel päivä valvoo niin voi olla silmäluomet hieman painavat :(
En oo ikinä sushia maistanu..

:laugh: se oliskin hyva juttu sinne ne lanttuni saada. On mulla ongelma kanssa niista.

Nuku ainakin matkalla sinne, se suurin osa univelka pois.

Sushi on ihanaa, lapsetkin tekivat sita koululla viime viikolla. Jos kurkkaat blogiin siella on helppo ohje, jos vaan muuten tykkaat siita.

Mä itseasiassa jo törmäsin siihen ohjeeseen viime yönä.. mut en perehtyny siihen sen enenpiä.. tarttee varmaan lukee ajatuksella (joku päivä )
Joo niin mä aattelin et välikuolema bussissa.. me kun painetaan semmottella pika-aluksella yli.. niin siel ei kait voi koisia..
Mä kävin oikein jo ostaan uudet bikinit kylpylää varten..

Hei meetteko siihen Tallinkin Spa Hotelliin? Muutama ystavatar kehui maasta taivaaseen.

Huomasitko lukiessasi, etta S vetasi maratonin sunnuntaina?

Mulle tuli puhelu asken ja lupauduin SiSun kulttuuritoimikuntaa vetamaan. Kaikkea sita lupaa heikkona hetkena. Taalta Sisun hallitus muuttuu kokonaa, kaikki entiset lahtevat pois viimeistaan kesalla. Osa palaa Suomeen mutta suurin osaa lahtee Lontooseen seka New Yorkiin.

Kohta pitaisi lahtea menemaan. Kauhea sade tuli, joten odotan pienen hetken. Taalla on liikenne ihan tukossa silloin kun sataa kaatamalla. ei tasta meilta aja kuinreilu 10 min sinne

joo just siihen.. kiva kuulla että on hyviä kokemuksia jollain.. vaikka ei sitä tässä vaiheessa enää oikein vaihtaakaan vois :laugh:

Joo huomasin, sijotusta en kyl siit löytäny ..

Huomaa et on vähä väsy.. mä mietin et miks ne sulle yöllä soittelee :laugh:

Meillä tuli lunta /räntää aamusella ja ajokeli oli hieman huono.. mut hermot meinas mennä ku ajelin kotiin ja edellä menevä ilmeisesti pelkäs ajaa liukkaalla ja ajo 80 alueella semmosta 50 km / tunnissa.. mua ei suotu kovin pitkällä pinnalla .. :|

Niin joo ja nakkasin yv:tä väliin..

oli se siina linkin takana se hanen sijoitus.

Mulla kanssa palaa kaamit taalla liikenteessa. Mun pitais kayda paikallinen ajokortti suorittamassa, taas yksi kortti lisaa lompakossa. 12 kk voit ajaa taalla vierasmaalaisella kortilla, sen jalkeen joudut ajokokeeseen seka teoriakokeeseen. Jos muutat sen 12 kk sisalla maahanmuutosta selviat pelkalla teoriakokeella. Olen lukenut kylla paikallista ajo-opusta, lahinna siis niita paikallisia saantoja seka uusia liikennemerkkeja.

ei kai se paljoa maksa se muuttaminen, muutama kymppi ehka. Mulla vaan noita ajokortteja loytyy jo aika monesta maasta. Kokoelma kai sekin.

Vastasin yv:n.

Nyt ma lahden. Oikein hyvaa itsenaisyyspaivaa ja samalla oikein mukavaa ja rentouttavaa pikkujoulua siella vedessa lilluen. Meilla menee huominen ilta siella kemuissa kanssa :wave:

Laihdutuskuurille vaan =)
tai ikkuna auki ja raitista ilmaa sisään..
Mä olen yllättävän virkee.. ja enää puoltoist tuntii.. kohta saa mennä vääntään aamiaisen pöytään niiin aikakin kuluu mukavasti..

Yhteistyössä