Ketä palstalaista ihailet tai kadehdit? Vastaa ny kumminki.

Lilii lisänimetön

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
30 970
-26
36
Helsinki
Tuli mieleeni kysyä tällaista (hyvällä mielellä :attn:) kun huomasin että sekä ihailen että kadehdin Riepua. Hän saa mitättömästäkin aiheesta vartissa parin sivun keskustelun (kade) ja kestää kaiken sonnan mitä päälle sataa (ihailen).

Lisäksi ihailen Phoebsin viileetä tapaa suhtautua ihan kaikkeen tällä palstalla. :D

Kerro myös, jos aloitus on mielestäsi urpo - mietin itse että taitaapi olla. :xmas: Halusin vain avautua.

En kadehdi ketään. Elämäni on niin kaunista, että en voisi parempaa toivoa. Kellään toisella ei voisi olla mitään mitä itselleni haluaisin.

Ihailen palstan selväjärkisiä ihmisiä, jotka pystyvät eläytymään toisten murheisiin, eivätkä turvaudu ivaan. Jokainen voi miettiä, keitä tarkoitan.

Hjaa oikeasti juuri nyt kahdehdin Huspati Hutaa, syystä, jota en voi kertoa.
Muuta kuin ympäripyöreästi sen, että hänellä on muutakin elämää juuri nyt kuin palstailu ( olisi minullakin, ehkä:D)
Kahdehdin metsänpeittoa taidosta kirjoittaa, mutta en negatiivisella tavalla.
Vaan vilpittömästi ihaillen:heart:upeaa , että joku osaa kirjoittaa siten.

( puoliurpo avaus, johon oli silti pakko vastata :D)

Kahdehdin kaikkia heitä, joilla on upeita kuvia käsityö- tai tuunausketjuissa.

Ja heitä, jotka ainakin väittävät pysyvänsä lastensa kasvatuksessa rauhallisena.
Sellaisia sydämeltään viisaita ihmisiä, joiden suusta ei loiki suuttuessa sammakot, ja jotka säilyttävät aikuisuutensa.

Kahdetimiseksi en voi kutsua, sitä, mitä Keep calm and carry on... tekstejä lukiessa tunnen. Koska en kyllä kaikkia vaikeuksia kahdehdi, mutta sitä tyyneyttä ja voimaa, jolla hän taakansa kantaa.

Kai tällä hetkellä eniten kadehdin sitä jonka koipi on just leikattu. Sen lisäksi olen kateellinen kaikille niille jotka voivat itse siivota kotinsa (kärsin taas kauheasta itsesäälistä kun on niiiiiiin kipee olo)

Ja yleensä mulla ei ole aikaa kadehtia muita :D

Hjaa oikeasti juuri nyt kahdehdin Huspati Hutaa, syystä, jota en voi kertoa.
Muuta kuin ympäripyöreästi sen, että hänellä on muutakin elämää juuri nyt kuin palstailu ( olisi minullakin, ehkä:D)
Kahdehdin metsänpeittoa taidosta kirjoittaa, mutta en negatiivisella tavalla.
Vaan vilpittömästi ihaillen:heart:upeaa , että joku osaa kirjoittaa siten.

( puoliurpo avaus, johon oli silti pakko vastata :D)

Kahdehdin kaikkia heitä, joilla on upeita kuvia käsityö- tai tuunausketjuissa.

Ja heitä, jotka ainakin väittävät pysyvänsä lastensa kasvatuksessa rauhallisena.
Sellaisia sydämeltään viisaita ihmisiä, joiden suusta ei loiki suuttuessa sammakot, ja jotka säilyttävät aikuisuutensa.

Kahdetimiseksi en voi kutsua, sitä, mitä Keep calm and carry on... tekstejä lukiessa tunnen. Koska en kyllä kaikkia vaikeuksia kahdehdi, mutta sitä tyyneyttä ja voimaa, jolla hän taakansa kantaa.

Eli Huspati Huta on se "Ariesin muija". Kiitos kun paljastit.:xmas:

Jos saan sanoa rehellisen mielipiteeni, niin tälläiset aloitukset ovat minusta ihan urpoja. Vaikka ne aloitetaan aina vilpittömällä mielellä, niin ne saavat minusta keskimäärin enemmän pahaa mieltä aikaiseksi kuin ihan rehelliset haukkumaketjut. Suuri osa kuitenkin lukee näitä sillä mielellä että olisinko minä niin merkityksellinen että minua kehuttaisiin. Ja sitten kun näissä on aina ne samat muutamat nimet joita kehutaan, ja lisäksi joku sata? jotka toivoisi että joku huomaisi heidät, mutta kukaan ei huomaa tai ainakaan just silloin muista. Eikö.

Anteeksi kun avauduin, avauduin jo tänä iltana lapsen ip:ssä ja kai olen avautuvalla mielialalla.

En todellakaan kadehdi tai ihaile täältä ketään.
Jos joku on tehnyt jotain todella merkittävää elämässään, mitä ei ole täällä ketronut niin sitten voin ihailla.
Vaikka keksinyt esim. Aids lääkkeen tai yrittää neuvotella maailmanrauhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24724261:
Olisko se sun mielestä kadehdittavaa?

Mutta hei, unohdin ihan Lunaticin. Mä kadehdin tai ihailen, en osaa päättää kumpaa, niitä sun musiikkiketjuja ja sun huumorintajuasi.

No jopas... kaikkea sitä kuulee!:eek:

Jos saan sanoa rehellisen mielipiteeni, niin tälläiset aloitukset ovat minusta ihan urpoja. Vaikka ne aloitetaan aina vilpittömällä mielellä, niin ne saavat minusta keskimäärin enemmän pahaa mieltä aikaiseksi kuin ihan rehelliset haukkumaketjut. Suuri osa kuitenkin lukee näitä sillä mielellä että olisinko minä niin merkityksellinen että minua kehuttaisiin. Ja sitten kun näissä on aina ne samat muutamat nimet joita kehutaan, ja lisäksi joku sata? jotka toivoisi että joku huomaisi heidät, mutta kukaan ei huomaa tai ainakaan just silloin muista. Eikö.

Anteeksi kun avauduin, avauduin jo tänä iltana lapsen ip:ssä ja kai olen avautuvalla mielialalla.
miten avautumisesi vastaanotettiin?

En todellakaan kadehdi tai ihaile täältä ketään.
Jos joku on tehnyt jotain todella merkittävää elämässään, mitä ei ole täällä ketronut niin sitten voin ihailla.
Vaikka keksinyt esim. Aids lääkkeen tai yrittää neuvotella maailmanrauhaa.

Kumpikin miun mainitsemista nikeistä on vaikuttanut miun elämään. Valitettavasti en ole ihmisiä livenä nähnyt. En kai miä pelkkää tuntematonta nimeä kadehdi tai ihaile =)

Yhteistyössä