Ketä palstalaista ihailet tai kadehdit? Vastaa ny kumminki.

En mä jaksa kadehtia ketään. Aloitin palstailun muistaakseni vuonna 2006 kun odottelin. Joskus pitänyt kuukausia taukoa, joskus se oli päivistä kiinni. Joskus vuodesta. SIlti mietityttää minne se naakula hävisi, metsänpeittokin on vielä olemassa, Jonsered(kiitos), Keittis, Lunatic!, Qween of acco (minne aika hävittikin).. Siinäpä ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24724471:
Kumpikin miun mainitsemista nikeistä on vaikuttanut miun elämään. Valitettavasti en ole ihmisiä livenä nähnyt. En kai miä pelkkää tuntematonta nimeä kadehdi tai ihaile =)

Niin no...mä vastasin vaan otsikkoon.
En tunne täältä "oikeesti" ketään eikä ap:n kaan aloitus siltä vaikuttanut...

Ihailen moniakin.
Keittiksen ja Mummeliisan asennetta elämään, Lunaticin suorasanaisuutta ja taitoa ravistella verbaalisesti ihmisiä..
Moni nimimerkki kirjoituksillaan on saanut mussa aikaan jonkinasteista ihailua ja pistäny mut miettimään omia arvoja, asenteita ja uskomuksia. :)

Kahdetimiseksi en voi kutsua, sitä, mitä Keep calm and carry on... tekstejä lukiessa tunnen. Koska en kyllä kaikkia vaikeuksia kahdehdi, mutta sitä tyyneyttä ja voimaa, jolla hän taakansa kantaa.

Oi
k060.gif
Ehkä olen antanut liian kaunistellun kuvan tyyneydestäni. Kyllä mullekin tulee mahalaskuja ja ihan ihan liian usein olevani huono äiti tai kanssaihminen.

Mutta kiitos Ultramariini, ajatus on kaunis :)

Mä en kadehdi ketään. Olen tyytyväinen omaan elämääni. Yritin miettiä ketä ihailisin. Ei tule suoraan mieleen mitään nimimerkkejä, koska niin harvat tunnen vähän paremmin. Mutta kollektiivisesti ihailen kaikkia niitä, jotka jaksavat keskustella täällä asiallisesti ja objektiivisesti riippumatta siitä miten muut ketjussa riehuisivatkin.

Mä en halua kuluttaa aikaani kadehtimiseen. Tosin ihailen sellaisia ihmisiä täällä, joilla on tarmoa tehdä päivittäin paljon asioita, joita ite en saa aikaseksi. Ja niitä, jotka kaikesta palstalla saamasta paskasta huolimatta jaksavat olla iloisia, eikä murehdi turhasta. Mä kun olen onnistunu pahottamaan oikeesti mieleni täällä :O :D

[QUOTE="Minä";24724723]Kadehdin dechsiä siitä että se otetaan niin vakavasti vaikka sanoisi mitä. Missä se muuten luuraa?[/QUOTE]

Olen huomannut saman, kaikki nuolee kilvan takapuolta vaikka suoltas mitä tahansa sontaa. Välillä pistää oikein vihaksi, varmaan se on taas se sukupuoli... munalla saa ja hevosella pääsee tai toisinpäin.

Mie en kadehdi ketään, en tiiä ihailenko ketään palstalla, vaikka täällä onkin monia
mukavia ja ihania ihmisiä, kuten mummeliisa, tytti, pinklily, keittiönoita, hyytis ja monta
muutakin.
Niin ja monesti Lunatic on saanu miut nauramaan. :)
Harmi, että Lunatic vaihtoi penispossun kuvan toiseen, mie niin tykkäsin siitä avatttare:(

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä