Ketä uskoisitte, en tiedä mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiuhti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiuhti"

Vieras
Tilanne on siis se että jo viikkoja sitten joku tuntematon mieshenkilö pyysi mua facebook kaveriksi, en hyväksynyt pyyntöä. Tuli toisenkin kerran en hyväksynyt. Nyt eilen hän oli lähettänyt sitä kautta mulle viestin että -"Tärkeää asiaa". Laitoin että mitä asiaa.
Vastasi että voisinko puhua miehelleni ja pyytää lopettamaan värkkäilyn melkein varatun naisen kanssa, hän on pyytänyt lopettamaan mutta ei ole loppunut. Olin ihan hoomoilasena että mitä hittoa...kysyin et mikä tää juttu oikein on? Vastasi että miehelläni ja jollain naisella on juttua työn puolesta ja vapaa-ajalla. Läheisissä väleissä kuulemma ovat, pitävät watsupin kautta yhteyttä ja mies käynyt myös hänen luonaan useita kertoja ja nähty mm. suutelevan.
Tämä mies on kuulemma naiselle sanonut että mun mies on naimisissa mutta nainen ei ole uskonut, tämä ilmiantaja ei ole nähnyt sormusta mun miehen sormessa...
Hän ei kertonut kuka on vaan sen että hän tuntee tän naisen mutta mieheni vain nimeltä ja ulkonäöltä. Oli facebookista katsonut että olen hänen vaimonsa.

Mies tietty kielsi kaiken kun kysyin. On kuulemma watsupin kautta pyytänyt tupakalle kun ovat töissä samassa talossa, koskaan ei kuulemma ole käynyt kylässä. Sanoi että eivät saaneet olla facebook kavereita tämän naisen kanssa mustasukkaisen ex miehen takia....Mä en nyt tiedä mikä on totuus, mutta tuntuu et huuteleeko joku tämmösiä kuitenkaan ihan huvikseen vaan....

Vaikuttaa siltä ettei miehelläsi ole puhtaat jauhot pussissa mutta jos et ole hirveän mustasukkaista tyyppiä voisit ehdottaa että kutsutte naisen kanssanne iltaa viettään jolloin näkisit onko syytä huoleen vai ei, sen kyllä aistii jos jotain heidän välillään on. Tietenkään itse ei kannata paljon pämpätä. Vastausreaktiostakin voit päätellä jotakin jos mies säikähtää ajatusta tai hermostuu.

Mulla lähinnä pisti silmään miehen jutut: Whatsapp viestejä tupakalle ja halunnut olla naisen facebook-kaveri. Miksi?
Jos kerta VAIN ovat samassa talossa töissä.

En mäkään ole edes kaikkien naispuoleisten työkavereiden facebook-kaveri.
Voihan toki olla että on kyseessä hullu ex mutta kuinkas hän on saanut tietoonsa sun miehen nimen? Jos vain tupakalla ovat työajalla käyneet. Ollut nurkan takana väijymässä? Ex kyläillyt ja katsonut whatsapp viestit? Vai miten?

En sano että mitään on tapahtunut. Mutta haiskahtaa vähän. En mun mies ainakaan tiiä kenen kanssa töissä puhun enkä mä tiiä kenen kaa se. Jollei kerrota. Mistä tämä hullu ex sen sitten tietää?

Lähtökohtaisestihan sun pitäisi uskoa miestäs.... Ja sekopäitä kyllä riittää - ihan oikeasti niitä riittää.
Mutta eihän pitäisi antaa jonkun exän rajoittaa kenen kaveri on facebuukissa? Ja kyllähän työporukassa tiedetään kuka on naimisissa ja kuka ei? Mikä hitto on "melkein varattu" nainen??
Jossei miehelläs ole ihan täysin puhtaat jauhot pussissa, nii ei kyllä ole tolla toisellakaan miehellä?

Itsekin sain tuossa talvella exäni tuoreimmalta exältä viestiä, että kerta panemme, niin saan pitää koko äijän ja että hän kertoo miehelleni. Juuu-ups, emme olekaan exän kanssa nähneet viiteen vuoteen ja välimatkaa on noin 300km. Muutama viesti ollaan laitettu, lähinnä koiran asioista ja kysytty että hyvääkö kuuluu - tämän perusteella tällä kotiäidillä oli niin kiihkee niin kiihkee salasuhde exän kanssa (exän jonka kanssa ei viimiseen kahteen vuoteen suhteen aikanakaan ollut seksiä ;)) Noooooo...

Mistä sun mies sen hullut exät tietää jos vaan tupakalla ihan muina miehinä käyny? Yleensä niistä hulluista existä ei jokaiselle jauheta. Eiköhän totuus ole siellä puoli välissä. Mitä väliä sun miehen on tunkea sen kaveriksi edes jos se ei tuon kummempaa kun tupakalla käyntiä ole?

No sitäpä mäkin tässä mietin et miks pitäis olla jonkun samassa talossa olevan facebook kaveri tai saatikka viestitellä watsapissa...Niin ja sekin et jos hän tietää sen naisen hullun exän niin onha niiden täytynyt sen naisen kanssa keskustella syvällisempiäkin asioita, ei kai ihminen kelle tahansa ala avautuu omista existään...Kyl tää on niin pimeetä..
Se viestittelijä sanoi mulle että hän edelleen tietää et ovat läheisissä väleissä siellä töissä eli hänenhän täytyy olla joku joka melkein päivittäin sitten näkee...enkä kyllä usko että on mikään ex joka siellä kyttäilee.. epäilyni heräs että vois olla mun miehen työkaveri joka kertoi tän mulle eikä uskalla paljastaa kuka on. Mieheni siis on huoltofirmassa ja tekee huoltokeikka useita kertoja viikkoja tänne paikkaan missä ko. nainen töissä....

No ei oo miehelläsi täysin puhtath jauhot pussissa mut saattaapa tuo tuntematon viestittelijä liioitella. Todennäköisesti totuus on jotain näiden kahden kertomuksen väliltä.

...Tavallaan on outoa, että jos mies on vaan joku ihan ulkopuolinen kolmas osapuoli, niin mitä motiivia sillä on puuttua kenenkään elämään ja tekemisiin.. tai kytätä jonkun toimintaa jonka tietää varatuksi, jopa niin tarkkaan että huomaa vasemman nimettömän sormuksettomaksi..(siis tässä tapauksessa miehesi)... Ja kyllähän sitä voi olla kaveri toisen sukupuolen kanssa ilman sen kummempaa virittelyä. Saattaahaan kyseessä olla naisen mustasukkainen exä, joka on samassa työpaikassa, joko miehesi tai tämän naisen kanssa. Hänen silmissään varmaan kaikki röökillä käymiset yms. on selvä merkki siivouskomerossa nussimisesta. Noh, oli miten oli, jos ja kun asia vaivaa- voisit kertoa miehellesi, että et oo ihan ok tän asian kanssa.. että olisko mahdollista saada vähän lisäselvitystä asiaan.

Molemmat valehtelee tai ainakin liioittelee.
Mistä se sekopää exä muuten tietäisi noista viesteistä?
Itse varmaan pyytäisin miestäni näyttämään ne viestit, niin ei tarvitsisi spekuloida.

Tämä on se sama kirjoittelija, joka ajoittain fantasioi miehen pettämisreissuista. Ap, etkö menesty kirjailijana vai miksi sinun ppitää rustailla näitä inter aktiivisia novelleja ?

Mitä jos se sulle kirjoitellut mies onkin se nainen? Tää nainen on ihastunu sun mieheen ja yrittää nyt heittää vettä myllyyn jotta sä jättäisit sun miehes ja tää nainen sais sun miehen itselleen?

Skitsoidisten ihmisten määrä on hurjasti lisääntynyt viime vuosina. Ei kannata uskoa yhtään mitään. Tee sopivia ristikuulusteluansoja suuntaan jos toiseen. Tässä tapauksessa voisit soitella suoraan kyseiselle naiselle, pyydettyäsi numeron mieheltäsi. Mikäli ei suostu, niin silloin epäilyskerrointa lisää.

"yytää lopettamaan värkkäilyn melkein varatun naisen kanssa," Tässä on jotain hämärää mielestäni. Sinuna pyytäisin tätä viesteilijää kertomaan kuka oikein on, ja luottamaan omaan mieheen, jos aiemmin ei aihetta epäilykseen ole ollut.

En kyllä ihan luottaisi miehenkään sanaan, mistä se hulluista existä tietää? Jotain hämärää tuossa on.
Mä tunnen oman ukkoni niin hyvin, että tiedän heti jos kertoo edes pienen harmittoman valkoisen valheen. Mitäs ap? Mikä fiilis tuli, kun mies selitti tätä asiaa? Intuitio on harvoin väärässä.

Itseensä kannattaa uskoa, mikäli on terve. Kyllähän tuollaisia hulluja exiä on. Mun mies on hyvä esimerkki sellaisesta. Saattoi harrastaa tuollaista jo meidän yhdessäoloaikanakin. Se yhdistelee asioita oudolla tavalla toisiinsa. Jos joku ihminen vaikkapa ärsyttää häntä tai hän näkee unessa jotain, niin hän ajattelee mulla olevan suhde tähän ihmiseen. Sellaista.

Itseensä kannattaa uskoa, mikäli on terve. Kyllähän tuollaisia hulluja exiä on. Mun mies on hyvä esimerkki sellaisesta. Saattoi harrastaa tuollaista jo meidän yhdessäoloaikanakin. Se yhdistelee asioita oudolla tavalla toisiinsa. Jos joku ihminen vaikkapa ärsyttää häntä tai hän näkee unessa jotain, niin hän ajattelee mulla olevan suhde tähän ihmiseen. Sellaista.
Samaa mieltä. Luota itseesi äläkä anna ulkopuolisten tuhota suhdetta. Itse olen kärsinyt mustasukkaisesta miehestä, jonka epäilyyn riitti se, että tervehti naapuria. Epäile vasta, kun sinulla on oikeita todisteita.

"Melkein varattu nainen" kyllä kuulostaa just siltä, että se varaus on olemassa vain tämän toisen osapuolen harhakuvitelmissa ja kaikenlainen stalkkaaminen sopisi kuvioon kuin nenä päähän. Joten jos mitään muuta syytä epäillä miestä ei ole, niin en nyt pelkästään tällaisten viestien perusteella ryhtyisi mihinkään toimenpiteisiin.

Yhteistyössä