Ketään avioeron jälkeen yhteen palannutta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Tää nyt varmaan kuulostaa ihan hölmölle, mut haimme mieheni kanssa avioeroa ja se astui voimaan reilu puolivuotta sitten. Yhteisiä lapsia kaksi.. Nyt välimme ovat alkaneen lämpeämään uudelleen ja mielessä on pilkahdellut, josko tästä sittenkin voisi vielä tulla jotain :/ Eroon liittyi aikanaan miehen uskottomuus, jota en kyennyt antamaan anteeksi, nyt ajan kuluessa, olen käsitellyt asiaa ja se tuska on helpottanut..

Pystyisikö sitä enää koskaan luottamaan toiseen, miten tilanne vaikuttaa lapsiin, miten muut sukulaiset ja ystävät suhtautuisi.. Eromme oli aika riitaisa ja muutenkin se oli yhtä kriisiä kriisin perään.. Apua!

Rakastan kyllä tätä Ex-miestäni edelleen..

Kai te aikuiset ihmiset saatte tehdä ihan miten teistä tuntuu oikealta? :) Lapsille olisi tietysti parasta, että palaisitte yhteen vasta silloin, kun olette varmoja siitä, että se kestää enemmän kuin hetken. Sun pitää siis selvittää itsellesi, voitko luottaa mieheesi täysin tapahtuneen jälkeen. Jos ja kun voit, niin sittenhän vastaus on selvä. Mielestäni jo se, että rakastat häntä vielä ja olet toipunut pettämisestä, tarkoittaa sitä, että luottamusta on varmaan saatu takaisin jonkun verran. Se on varmasti hyvä alku :)

Itse ottaisin rauhallisesti jopa vuosia ja niin olen tehnytkin.. ei kannata missään nimessä palata taas suin päin yhteen ja huomata vaikka 6 kk kuluttua, että ei toimikaan ja taas ero.. siinä kärsii itse ja lapset.

Yhteistyössä