Ketään Hyrylästä !? Vinkkejä ja tietoa tarvittaisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoplaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoplaa...

Vieras
Jos täällä on joku Hyrylässä asuva tai muuten asioista perillä oleva...

joudumme tekemään paikkakunnalle melkoisen pikamuuton ja tarvitsisin tosissaan tietoa seuraavista asioista:

-Onko joku alue, katu tms, jonne ei kannata missään nimessä muuttaa??? (saa toki suositellakin jotain aluetta, mutta erityisesti jos kannattaa jotain paikkaa välttää)

-Onko joku päiväkoti/eskari/koulu jota kannattaa ehdottomasti vältellä? tyyliin home-ongelmia tai jotain kroonista henkilökuntavajetta... eli meillä lapset lähtee ensi vuonna eskari ja ykkösluokka, joten päiväkoti tulee olemaan hyvin lyhyt vierailu, tärkeintä olisi se eskari+koulu löytää sopiva...

toivottavasti sattuisi joku siltä alueelta...

rauhallinen ja mukava paikka, isompien paikkojen palvelut kohtuu lähellä.Mamuongelmaa ei ole kuten jossain vähän etelämpänä. En osaa noista päiväkotiasioista sanoa, kun ei ole lapsia.

no tälläkin paikkakunnalla missä nyt asumme on kyllä mamuja, joten se ei mua pelota...

eikä meillä ole hirveästi mahdollisuuksia nyt välttää, toki siinä on niitä ympäryskuntia, mutta verrattuna tuusulaan esim järvenpään hinnat on ihan poskettomia... johtuen tietty junaradasta.. ja hyrylä on liikenteellisesti just meidän tarkoituksiin paras.

eli olisko kellään mitään sanottavaa siihen, että onko siellä jotain erityisen ongelmallisia esim vuokrataloalueita?

Alkuperäinen kirjoittaja öh;24745180:
Joukkoliikenne ei ole niin toimiva kuin Vantaa-Helsinki-Espoo-akselilla, mutta onhan siinä syrjäisemmässä sijainnissa sitten muita etuja.

Mutta joukkoliikenne on huomattavsti toimivampi Hyrylässä kuin esim vieressä Järvenpäässä.
Mä oon asunut aivan Hyrylän keskuksessa ja TOSI rauhallista oli.

okei no pidä vaan ylhäällä, koitan itekin pitää.. oikeestaan kaikki vinkit ja tiedot käy :) ens viikolla alan asioita järjestämään ja eniten tietysti just lastenhoito stressaa... asuntoa voi aina vaihtaa jne, mutta lapset olis kiva saada johonkin hyvään paikkaan..

hyvä tietää toi riihikallio.. se ei näytä niin pahalta paikalta mut jotenkin ajattelin, että kun on syrjemmässä niin on varmaan vältettävien listalla..

Yhteistyössä