Ketään Jämsäsätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahdollinen muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mahdollinen muuttaja

Vieras
Elikkäs kaikki informaatio Jämsästä, kiitos :).Perheemme suunnittelee muuttoa sinne, joten kaikki tieto hyvässä ja pahassa otetaan vastaan. Kiinnostaisi myös, millä alueella on hyvä asua jne.

Luultavasti Jämsään :).Miehellä olisi mahdollisesti Himoksella töitä,joten sinne seutuville kuitenkin. Meillä on kaksi pientä lasta ja haluttaisiin ehdottomasti jonnekkin lapsiystävälliselle alueelle.

http://www.jamsa.fi/ linkkiin?

Itse olemme täällä kohta 3v asuneet, ja eipä meillä paikallisia "ystäviä" vielä ole. Toki osasyynä oma laiskuus :whistle:

Lapsiystävällistä asuinaluetta varmaan koko tienoo, itselleni ei ole korviin kantautunut mitään "pahisaluetta"...mutta mähän olenkin tosi luotettava lähde :laugh:
Eri asia sitten on miten odottaa palvelujen ym.olevan lähellä

Aika pikkupaikka... Kaikki tuntee toisensa jotain kautta, tai näin ainakin vielä minun siellä asuessani. Mutta lapsiperheelle mukava paikka ja taitaa kaikki päiväkoditkin olla mukavia, ainakaan mistään en ole kuullut pahaa. Eikä huonoja alueita sinänsä ole, joitain kerrostaloja joissa asuu epäilyttävämpää porukkaa mutta muuten kaikki hyviä lapsiperheille.

Riippuen minkälaista asuntoa/taloa etsitte...tuntuu et aika moni perhe suosii ahopeltoa, jaatilanrinnettä ja särkijärveä
Hitaasti lämpenevää sakkia on nämä hitaat jämsäläiset mutta kun oppii tuntemaan, niin ei pian pääse eroon :) Jämsä on ainakin meidänn perheelle ihan sopivan kokoinen ja jos haluaa vaihtelua niin nopeasti pääsee jyväskylään, tampereelle tai lahteen.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/jamsa-lomauttaa-koko-vakensa/140637

todella sisäänlämpiävää sakkia, ekana kysytään, että "kenenkäs tyttöjä oot" ja jos ei oo sopivia tyttöjä niin ei tuu tuttuja :D

Hyvä paikka asua, peruspalvelut ok, ja Tampereelle ja Jyväskylään lyhyt matka. Asuntotilannekkin kait aika hyvä tällähetkellä, paljon vapaa.

Itse asun noin 25km keskustasta, "maalla" Ja tykkään asumisestani. Talot halpoja suorastaan.

Yhteistyössä