Ketään, joiden ex saanut heti toisen lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiu Piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiu Piu

Vieras
eli kirjoittelin tilanteestani tuolle äidit 30-40 v. palstalle.

Onko täällä ketään sellaista, joiden ex olisi saattanut raskaaksi toisen naisen jo seurusteluaikana tai lähes heti erottuanne? Niin, että tuo uusi suhde ei ole edes mikään pysyvä tai yhtään sen vakavampi.

Minulla siksi niin ahdistava tilanne, että minä olen joutunut "jätetyksi" tai en tiedä itsekään miksi. Kai tämä olisi helpompaa jos olisin itse jättänyt. Mutta minulla on niin likainen olo tämän asian takia. Tällaista en olisi enää ikinä voinut kuvitella tapahtuvaksi!

Meillä siis ollut mietintätauko suhteessa. Mies kuitenkin puolet viikosta meidän luona. Meillä siis on vuosien liitto takana ja yksi lapsi. Mutta nyt mies on saattanut todennäköisesti toisen naisen raskaaksi, ja ensimmäisestä sänkykeikasta. Tämä toinen nainen vielä itse ilmoitti minulle tekstiviestillä haukkumisten kera!!!

Miten tässä voi sopia järjellisesti asioista enää?!

Minusta tuntuu, että olen maailman epäonnistunein ja saastaisin ihminen, mitä maa päällään kantaa!

\|O Kaiken näköisiä p***skaläjiä osa miehistä.... ARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH....

Molempien poikieni isät lähteneet raskausaikanani vieraisiin ja pistin ne sit pihalle. En tajua miks ei voi tehdä asioista oikeesti selvää ennenku pitää lähteä hä***imään ympäri kyliä...

#&%?$!* mies, ei sun vikas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voimia sinulle :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 11:51 Williviini kirjoitti:
anteeksi, mutta miksi tunnet olevasi saastainen yms?

Vaikea sitä selittää kenellekään, jos ei ole sitä nöyryytystä kokenut, minkä koen nyt. Enkä tiedä miksi tunnen näin, kuin tunnen. Minusta vain tuntuu, että olen yhteiskunnan pohjasakkaa, kun minulle käy näin. En tietenkään pidä ketään toista samassa asemassa olevaa niin.

Minä vain tunnen itseni niin tyhmäksi, kun annan kohdella itseäni näin. Miksi valitsin noin idiootin miehen, että lapseni kärsii siitä eniten!

Minä en voi kertoa, miksi tunnen niinkuin tunnen. Tunnen vain sen, että tämä sattuu nyt niin, etten usko sitä edes todeksi. Enkä edes tiedä onko se totta, kun mies on kadonnut tyystin!

Vaikka mieshän se tässä joutaisi vaikka pohjamutiin. Järki sen sanoo minullekin, mutta ei tunteet. En minä voi kertoa tällaista asiaa kenelläkään. Siksi kerron teille. Ja toivon, että oloni hiukan helpottuisi. Vaikka ei kai minun tässä hävetä pitäisi.

Yhteistyössä