Tuossa otsikossa kysymys jo olikin, mutta vielä tarkennuksena
-hankinnassa (kerrostalo)yksiö tai kaksio, vuodeksi omaan käyttöön ja sitten sijoitusasunnoksi
-mielellään hyvät bussiyhteydet ydinkeskustaan ja eri oppilaitoksiin
-mielellään uudehko tai sitten kaikki isot remontit tehty
-hankinnassa (kerrostalo)yksiö tai kaksio, vuodeksi omaan käyttöön ja sitten sijoitusasunnoksi
-mielellään hyvät bussiyhteydet ydinkeskustaan ja eri oppilaitoksiin
-mielellään uudehko tai sitten kaikki isot remontit tehty