Ketään raskaana olevaa kuulolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Rv 32+4 menossa ja parina päivänä vauva tuntunut jotenkin kauhean alhaalla liikkuvan. Potkut tuntuu ylävatsalla niin kuin ennenkin, mutta nyt on myös tuolla ihan emättimen/virtsarakon kohdilla sellaisia tunkevia liikkeitä tuntunut. Meinaa pissat lirahtaa housuun, kun yhtäkkiä liikkuu. Onkohan se pää nyt jotenkin tosi alhaalla, vai onko tällaiset tuntemukset loppuviikkoina ihan "normaaleja"? :) Mietin vaan onkohan vauva jo laskeutunut, kun tuntuu välillä kun jalka tulisi jostain reiästä ulos?! :)

Juu, olen, mutta vasta rv 28 menossa. :D

Tosin silti mullakin on ollut tuollaisia tuntemuksia välillä ja päätellyt, että vauva siellä vain välillä painaa. Sulla voi hyvinkin olla jo laskeutunut, joskaan siitä ei vielä voi päätellä, että olisi jo pois tulossa. :)

mulla ollu suunnilleen samoilta viikoilta saakka samanlaisia tuntemuksia, kun vauva liikkuu niin tuntuu ilkeitä vihlasuja ja tuntuu siltä että pissat vois mennä housuun...

Laskeutumista sun osalta en osaa sanoo mulla on nyt laskettuaika ja vauva on vasta nyt ruvennu laskeutumaan, pää ei oo vieläkään kiinnittyny..

Yhteistyössä