Ketju niille, joiden mielestä HP Ticketin puku on hyvä ja kauniin värinenkin vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Minä aloitan.

Kävin ostamassa jo toisena vuonna peräkkäin. Viime vuonna turkoosi ja nyt oranssi. Hyvä hinta-laatusuhde ja kivan kirkkaat värit. Oranssi näkyy hyvin liikenteessä. Hui: ostan varmaan ensi vuonnakin vielä, jos niitä on.

Ja sovitaanko, että tässä ketjussa ei sitten puututa siihen että onko se samaa laatua kuin TTH normaalisti vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
:wave: Oranssin kävin hakemassa taas. Kun mistään muualta ei löydy koko-oranssia pukua tänä vuonna.

Mä ostan erikseen ne superhyperhyvät puvut. Tässä oli tärkeintä väri ja passaa hyvin kesäänkin.

Se oranssi on tosi hieno väri. Minun ja pojan lemppariväri muutenkin.

Peesi! Tolla hinnalla täysin ok puku ja kevään kuraleikkeihin en mihinkään superlaatuun välttämättä satsaisikaan kun puku on kuitenkin kovassa kulutuksessa. Ostaisin ensi vuonnakin, mutta taitaa loppua koot :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peesi! Tolla hinnalla täysin ok puku ja kevään kuraleikkeihin en mihinkään superlaatuun välttämättä satsaisikaan kun puku on kuitenkin kovassa kulutuksessa. Ostaisin ensi vuonnakin, mutta taitaa loppua koot :)

Meillä onneksi riittää vielä, kun siellä oli kokoon 128 saakka. Jos niitä siis enää jatkossa on myynnissä.

Hyvä takki esim. kesäveneilyyn, sopivan ohut ja pitää hyvin tuulta ja pärskeitä.

Ostin lapsille, tykkään kirkkaista väreistä ja hyvä kun on tuulisiksi loppukevät-kesäpäiviksi reipas asu. En ole Ticketin vaatteita juurikaan ostellut aiemmin, yksi välikausihaalari on ollut kahdella lapsella ja sen laatuun olin tyytyväinen, näillä jos menee yhden kauden niin ovat hintansa arvoisia.

Yhteistyössä