Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt urpolle oikein iso hali :hug: :hug: .....tyhmä kuume :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun pikku urpolla on 40 astetta kuumetta![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun pikku urpolla on 40 astetta kuumetta![]()
![]()
![]()
Voi toista![]()
Meidän esikko tuli ihan just tanssitunnilta ja valitti päänsärkyä ja kuumeista oloa. Minä kädellä kokeilemaan että ei ole kuumetta mut mittari oli toista mieltä: 38,1![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:ja tämähän ei nyt ketään varmaan kiinnosta mutta meidän musta gerbiili hiipuu pois :'( Nukkuu vain, ei syö eikä juo, ei herää enää ääniin ja hengittää raskaasti :'( Itkettää jo nyt, taas tulee hautajaiset.
Nyt meen saunaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:ja tämähän ei nyt ketään varmaan kiinnosta mutta meidän musta gerbiili hiipuu pois :'( Nukkuu vain, ei syö eikä juo, ei herää enää ääniin ja hengittää raskaasti :'( Itkettää jo nyt, taas tulee hautajaiset.
Nyt meen saunaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:ja tämähän ei nyt ketään varmaan kiinnosta mutta meidän musta gerbiili hiipuu pois :'( Nukkuu vain, ei syö eikä juo, ei herää enää ääniin ja hengittää raskaasti :'( Itkettää jo nyt, taas tulee hautajaiset.
Nyt meen saunaan.
voi ei... :hug: ...muista et nii vähäpätöstä asiaa ei ookkaa mitä ei vois meille kertoo...........mie viel halin siuta... :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt on muuten paljon entero rokkoakin liikkeellä....sinä tulee ensin flunssa ja kuume ja kurkkukipu ja sit rakot, kurkkuun ja muualle.....rakot suussa voi olla tosi kipeitä....meil oli kaikilla toi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kohta olis tarjolla lämmintä pullaa...tai siis korvapuusteja![]()
![]()
![]()
ukko justiinsa otti pakkasesta mikroon sulamaan =)