Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie jouvun nyt menemää poies ku alkaa pako...hyvät yöt ja huomisee...:hug:
:heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mihin mun viesti katosi:kieh: :kieh:
Uudelleen siis moro lumikkoinen :wave:
Ei ole halpaa käydä kaupassa tosiaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mihin mun viesti katosi:kieh: :kieh:
kaappasko uhfo tomppa sen viestin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mihin mun viesti katosi:kieh: :kieh:
kaappasko uhfo tomppa sen viestin![]()
emmää tiedäparempiin suihin tais mennä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.
was![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.
was![]()
Niinku selvitin jossai aikasemmin että auto krahisee iha vitusti ku siellä on kivi jossain rakosessa, en muista kelle selvitin vai selvitinkö ollenkaan :saint:
Joo mutta nyt on kekarat ja pallis peitelty ja alko mun aika. Metsolat ja Toblerone kutsuu. Se on moro :wave: :wave:=)
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.
was![]()
Niinku selvitin jossai aikasemmin että auto krahisee iha vitusti ku siellä on kivi jossain rakosessa, en muista kelle selvitin vai selvitinkö ollenkaan :saint:
Joo mutta nyt on kekarat ja pallis peitelty ja alko mun aika. Metsolat ja Toblerone kutsuu. Se on moro :wave: :wave:=)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:asiasta viidenteen....nyt mun paino on tippunut viime joululta 16,5 kg =)
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:raaputi raaputi :kieh: :kieh: hitsiläinen ku syyhyttää mahasta :kieh: :kieh: nikkeliallergia ja farkun nappi ei ole kyl mikään hyvä yhdistelmä :/
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:raaputi raaputi :kieh: :kieh: hitsiläinen ku syyhyttää mahasta :kieh: :kieh: nikkeliallergia ja farkun nappi ei ole kyl mikään hyvä yhdistelmä :/
:/ hö...tyhmä nappi...ota pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muutes minkä koneen te ostitte sieltä veikon koneesta ja minkä hintanen?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muutes minkä koneen te ostitte sieltä veikon koneesta ja minkä hintanen?
mä laitoin tuohon sun ketjuun...hintaa oli 690 ? ja siihen sisältyi kotiinkuljetus, asennus ja vanhan poisvienti
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt me jauhopäät keskustellaan kahdella sivulla![]()