KETJUNTAPPAJAT OSA 30

kyl pikkasen sapettaa....eilen meni keskiselle 110?....ostin toppapuvun koululaiselle, kengät eskarilaiselle, muutamat jouluvalot ulos, rasvaa ym.
No tänään piti mennä uudelleen keskiselle ja vanhimmalle ja neitille kenkiä ja yks matto...jne ja taas meni 130?...vit....ku kallista :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Mihin mun viesti katosi :o :kieh: :kieh:
Uudelleen siis moro lumikkoinen :wave:

Ei ole halpaa käydä kaupassa tosiaan :kieh:

kaappasko uhfo tomppa sen viestin :o

emmää tiedä :o parempiin suihin tais mennä :kieh:

:o :o :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.

was :o

Niinku selvitin jossai aikasemmin että auto krahisee iha vitusti ku siellä on kivi jossain rakosessa, en muista kelle selvitin vai selvitinkö ollenkaan :saint:

Joo mutta nyt on kekarat ja pallis peitelty ja alko mun aika. Metsolat ja Toblerone kutsuu. Se on moro :wave: :wave: :p =)

Saatii se perkeleen kivi sielt autonrenkaasta pois raapimasta :kieh: 10e velotti huolto siitä hommasta.

Niinku selvitin jossai aikasemmin että auto krahisee iha vitusti ku siellä on kivi jossain rakosessa, en muista kelle selvitin vai selvitinkö ollenkaan :saint:

Joo mutta nyt on kekarat ja pallis peitelty ja alko mun aika. Metsolat ja Toblerone kutsuu. Se on moro :wave: :wave: :p =)

toblerone :p

mä voisin ottaa sen tobleronen :whistle: :D :p Ja Moronter :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
muutes minkä koneen te ostitte sieltä veikon koneesta ja minkä hintanen?

mä laitoin tuohon sun ketjuun...hintaa oli 690 ? ja siihen sisältyi kotiinkuljetus, asennus ja vanhan poisvienti

joo luin :D ...gigantilla oli kalliimpi...siel oli hintaa 699.....täytyy käydä veikon koneessa kattoos.......kuinka kuumaa se höyry on?

Yhteistyössä