Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Kiitos! :wave: Saako nyt vuodattaa? Olis pari juttua...
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Kiitos! :wave: Saako nyt vuodattaa? Olis pari juttua...
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Kiitän. Meillä on siis uuden talon remppa menos,mikä jo sinänsä aiheuttaa itkua ja hammasten kiristystä välillä,ju nou... Ja sitten ku tuo ukko on NIIIIIN *painokelvotona tekstiä tähän väliin* !!!!!!! Mua rassaa ny aivvvan kaikki! En ees osaa selittää kaikkea ku ottaa niin päähän kaikki! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Kiitän. Meillä on siis uuden talon remppa menos,mikä jo sinänsä aiheuttaa itkua ja hammasten kiristystä välillä,ju nou... Ja sitten ku tuo ukko on NIIIIIN *painokelvotona tekstiä tähän väliin* !!!!!!! Mua rassaa ny aivvvan kaikki! En ees osaa selittää kaikkea ku ottaa niin päähän kaikki! |O
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Hieno ketju tää uus,joten sen kunniaksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Hieno ketju tää uus,joten sen kunniaksi![]()
![]()
ja heti ruvetaan sikailemaan![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Potki taas pihalle |O |O |O
peesi |OAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Potki taas pihalle |O |O |O
nii potkii eikä meinaa päässä takasi. |O