Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ku ei tuu enää bb:tä ni kerkeen kattomaa tuloslähetyksenkii iha itte.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ku ei tuu enää bb:tä ni kerkeen kattomaa tuloslähetyksenkii iha itte.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:KIVINEN...........TUU POIS PIILOSTA |O |O |O |O |O |O |O |O :saint:
NII JUST!!!!!!!!!!!!!... |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyhmähä mie oon,eihä se ennekää tullu samaa aikaa vaa mie kökin täs koneel ku mies katto eri kanavaa ja siks sie ain kerroit tulokset.......vähänkö mie oon tyhmä...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyhmähä mie oon,eihä se ennekää tullu samaa aikaa vaa mie kökin täs koneel ku mies katto eri kanavaa ja siks sie ain kerroit tulokset.......vähänkö mie oon tyhmä...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........eikun tulihan ne samaa aikaan.....bb tuli klo.22-23 ja idols tuloslähetys tulee puol yhdentoist aikaan.....kyl ne miun järjen mukaan menee päällekkäin........mut miun järjest ei voi ihan aina olla varma
:kieh:
![]()
![]()
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyhmähä mie oon,eihä se ennekää tullu samaa aikaa vaa mie kökin täs koneel ku mies katto eri kanavaa ja siks sie ain kerroit tulokset.......vähänkö mie oon tyhmä...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........eikun tulihan ne samaa aikaan.....bb tuli klo.22-23 ja idols tuloslähetys tulee puol yhdentoist aikaan.....kyl ne miun järjen mukaan menee päällekkäin........mut miun järjest ei voi ihan aina olla varma
![]()
![]()
no ei taija olla kummankaa järki iha ajan tasal...bb loppu 22.30.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyhmähä mie oon,eihä se ennekää tullu samaa aikaa vaa mie kökin täs koneel ku mies katto eri kanavaa ja siks sie ain kerroit tulokset.......vähänkö mie oon tyhmä...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no ei taija olla kummankaa järki iha ajan tasal...bb loppu 22.30.![]()
![]()
![]()
Eikun niimpäs loppukin sunnuntaisin![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Joulupukilta pyydetään Häjyselle ja Kukikselle pari järjen jättiläistä:saint:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Joulupukilta pyydetään Häjyselle ja Kukikselle pari järjen jättiläistä:saint:
![]()
![]()
näin muutes tehhää.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Joulupukilta pyydetään Häjyselle ja Kukikselle pari järjen jättiläistä:saint:
![]()
![]()
näin muutes tehhää.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hitto et meist tulee sen jälkeen nokkelia akkoja![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
![]()
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Joulupukilta pyydetään Häjyselle ja Kukikselle pari järjen jättiläistä:saint:
![]()
![]()
näin muutes tehhää.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hitto et meist tulee sen jälkeen nokkelia akkoja![]()
![]()
![]()
niimpä ja kyl kaikki on sitte ihmeissää.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:missäs se kivine on piileskelly?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Saakohan tuolta arvauskeskuksesta kanta-asiakas etuja ku olis taas vaihteeks huomenna sinne meno :snotty: Tytöllä sata astetta kuumetta ja otoskoopilla ku kattoo korvaan ni siel on selkeesti pöpöbileet päällä :/ Eliskäs antibiootit tarttis käydä hakemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Saakohan tuolta arvauskeskuksesta kanta-asiakas etuja ku olis taas vaihteeks huomenna sinne meno :snotty: Tytöllä sata astetta kuumetta ja otoskoopilla ku kattoo korvaan ni siel on selkeesti pöpöbileet päällä :/ Eliskäs antibiootit tarttis käydä hakemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:missäs se kivine on piileskelly?
oon tainnuttanut tyttöä :/ ulvonut reppana korviaan ja nyt vihdoin nukahti.
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Tuun hanit koht......
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Saakohan tuolta arvauskeskuksesta kanta-asiakas etuja ku olis taas vaihteeks huomenna sinne meno :snotty: Tytöllä sata astetta kuumetta ja otoskoopilla ku kattoo korvaan ni siel on selkeesti pöpöbileet päällä :/ Eliskäs antibiootit tarttis käydä hakemassa.
:hug: :hug: :hug: :hug: sais kyl ees jonkin sortin kahvitarjoilu olla :kieh: