?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24284222:. Päivääree
- Iltapäivääree
- Iltaäree
- Yöäree
- Aamuyöäree
Joskus modeilee myös Pikkutuntiäree sekä Keskipäivääree
Hyvä kun muistutitÄlä unohda Aamupäivääreetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24284228:Hyvä kun muistutit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24284216:ei ole mitään piilomodeja.
Mitäs ne sitten on
Äree laittoi joskus viestiä ja siinä oli että pitää hänen moderoolistaan olla hiljaa tai tulee banaania,vai kusettaako se täällä ja utelee ihmisiltä sen varjolla juttuja![]()
Kyllä munkin vaisto sanoo että se on aamuäree joka niitä ketjuja urakalla lennätteli hevon kuuseen taannoin. Piippasi vaan modetutka aamuäreen kohdalla, eikä edes kieltänyt asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24284254:no täällähän voi laittaa ihan mitä vaan viestiä, tai melkein.![]()
Kyllä munkin vaisto sanoo että se on aamuäree joka niitä ketjuja urakalla lennätteli hevon kuuseen taannoin. Piippasi vaan modetutka aamuäreen kohdalla, eikä edes kieltänyt asiaa.
Niiimpä. Munkin olisi jo varmaan aika tunnustaa että olen oikeasti miss Suomi vuosimallia 2011.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24284270:tälle linjalle kun nyt mentiin niin tunnustan että mulla on pää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24284288:yhtä juttua olen joskus miettiny, sitä että ketä täällä pitää nuoleskella että pääsee moden virkaan.![]()
Nuoleskele varmuudenvuoksi kaikkia!
Kauhee ruskee kieli vaan käy joka ahterissa...
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24284316:Luuletteko että kukaan haluaa olla täällä muka modena? En mä ainakaan haluisi, tuskin aamuäreekään haluaa. Kiittämätöntä ja tyhmää porukkaa palsta täynnä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24284321:mä haluaisin.![]()