O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 22.12.2010 #1 Jaffaa menee tätä kuunnellessa tippa silmässä. Olen tatuoitu jätkä!
O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 22.12.2010 #2 Harmi ettei täällä ole muita kulttuuri-ihmisiä kuin minä. Olen tatuoitu jätkä!
O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 22.12.2010 #4 [QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22728708]Jaffaa menee tätä kuunnellessa tippa silmässä. Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22728708]Jaffaa menee tätä kuunnellessa tippa silmässä. Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
H hmph Vieras 22.12.2010 #6 Eiks toi oo tekopyhää sontaa? Siis nyt Kari Tapion viimeisimmän levyn myyntikin kasvanut hirveästi, kun ihmiset nyt vasta?? hoksasivat ostaa sen??? Minusta Kari Tapio on laulanut pelkkää paskaa, ikään en oo digannut sen musiikista! R.I.P.
Eiks toi oo tekopyhää sontaa? Siis nyt Kari Tapion viimeisimmän levyn myyntikin kasvanut hirveästi, kun ihmiset nyt vasta?? hoksasivat ostaa sen??? Minusta Kari Tapio on laulanut pelkkää paskaa, ikään en oo digannut sen musiikista! R.I.P.