Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mä oon ainaki ihan out. Kukaan varmaan ei enää edes muista mun olemassaoloa...![]()
Mä ainakin muistan. :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mä oon ainaki ihan out. Kukaan varmaan ei enää edes muista mun olemassaoloa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
No onpa pieni :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
ja erikoiset jäsenet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
Ai miten niin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja syrjittyjen klubi:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
![]()
menikö keppi peppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jaa, täällä on taas tämä piirihössötys päällänsä.Noh mutta sanokaa mitä sanotte niin yöaikaan tämä palsta ei olisi yhtikäs mitään ilman mua. Eli öisin minä olen se aurinko, jota te muut kierrätte kuin kissat puuroa. B)
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
Olis muuten aika ketju jos nuo viisi lähtisivät keskenään asioita setvimään!
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jaa, täällä on taas tämä piirihössötys päällänsä.Noh mutta sanokaa mitä sanotte niin yöaikaan tämä palsta ei olisi yhtikäs mitään ilman mua. Eli öisin minä olen se aurinko, jota te muut kierrätte kuin kissat puuroa. B)
Ja tämä ei edes ollut vitsi! :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jaa, täällä on taas tämä piirihössötys päällänsä.Noh mutta sanokaa mitä sanotte niin yöaikaan tämä palsta ei olisi yhtikäs mitään ilman mua. Eli öisin minä olen se aurinko, jota te muut kierrätte kuin kissat puuroa. B)
Ja tämä ei edes ollut vitsi! :attn:![]()
Ei niin, ihan oikeassa olet
*tassuttelee sulavin askelin ympyrää*
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jaa, täällä on taas tämä piirihössötys päällänsä.Noh mutta sanokaa mitä sanotte niin yöaikaan tämä palsta ei olisi yhtikäs mitään ilman mua. Eli öisin minä olen se aurinko, jota te muut kierrätte kuin kissat puuroa. B)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jaa, täällä on taas tämä piirihössötys päällänsä.Noh mutta sanokaa mitä sanotte niin yöaikaan tämä palsta ei olisi yhtikäs mitään ilman mua. Eli öisin minä olen se aurinko, jota te muut kierrätte kuin kissat puuroa. B)
oi niitä aikoja kun mä olin joka yö klo 2 vastaamassa paikallaoloon :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Juu sun kulta-aikasi on ohi.. myönnä tappiosi! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja syrjittyjen klubi:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tän palstan sisäpiiri on:hernetäti/hellalettas
scarlett
sörhipöykerö
bad virgin
emilyn
tytsi
![]()
menikö keppi peppuun.
Kysymys oli esitetty pinkille,ei sulle..![]()