Ketkä menossa PKKS käynnistykseen 11.5? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varanikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika jännä että jos tietävät että on ruuhkaa niin käynnistävät...

pitäskö sun laittaa vuosilukukin tohon profiiliin, olin ihan että häh, just menny kesken ja nyt oot menossa synnyttämään että what....

Alkuperäinen kirjoittaja H:
aika jännä että jos tietävät että on ruuhkaa niin käynnistävät...

pitäskö sun laittaa vuosilukukin tohon profiiliin, olin ihan että häh, just menny kesken ja nyt oot menossa synnyttämään että what....

Laitoin. En ollu vaan muistanu muokkailla tota aikoihin...

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
aika jännä että ottavat käynnistykseen ruuhkapäivänä =)

Nii-i, en osaa sanua mut siis on monta käynnistettävää tolle päivälle.

mutta käynnistyksistähän osa pannaa parin päivän päästä vielä kotiin.. kaikki ei silloin ti poksahada..

Onea matkaan :D

Itelläni käynnistettiin ruuhkapäivänä, osa porukasta synnytti vastaanottohuoneessa kun ei saleja riittäny. Kätilöä näky välillä huiskauksen verran ja kun poika oli ulkona niin suihkun jälkeen tuuppasivat osatolle, hyvä että kaffen ehin hörppäämään :D oli ne kätilöt aika vikkeliä!

Mun kaveri laitettiin vielä salista takaisin kotiin ja annettiin synnytystä estävät lääkkeet, vaikka oli käynnistetty! Kun oli ruuhkaa ja kiireellisempiä synnyttäjiä. Joensuussa siis...

jotenkin en usko että joudut siihen asti oottaa. :) :hug:
ai ruuhkaa on tällä hetkellä. viime vuonna oli myös meidän synnärillä niin kova ruuhka että välineet loppui kesken. ei löytyny enää maskeja ilokaasuun joten vedin luomuna alusta loppuun. :kieh: tai no oli mulla pilli mukana kotoolta minkä purin. se ilokaasuletku toimi lopuvaiheessa puruleluna myös. :p

Miepä kävin tänään sinne itteeni tunkemassa käynnistettäväksi, niin vastaus oli vaan että nyt ei voida ottaa sisään kun ei mahdu edes ne kellä synnytys on jo käynnissä... Ja maanantaina pitää sitten mennä suoraan synnytysosastolle aamulla, ja kokeillaan mahduttaa johonkin, kun ma ja ti on ainakin vielä hillittömän täysiä molemmat. Äippäpolin aulassa joku pariskunta odotti pääsyä jonnekin privaatimpaan paikkaan, kulin kun nainen soitti äidilleen, ja kertoi olevansa 5 senttiä auki jo, mutta ei ole paikkaa missä mahtuisi synnytystään "tekemään"... Aika karmeeta.

Yhteistyössä