Ketkä on Facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheepy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikas monikin täältä on siellä...Ainakin Plussalaisten omassa "ryhmässä" siellä on väkeä...

Minnuuki alkuun epäilytti tuo omalla nimellä rekkautuminen, mut oompahan löytäny sieltä vanhoja koulukavereita ja tuttuja ja sukulaisia ja ystäviäkin :) sitä kautta mukava pitää yhteyttä...

Menin sinne ensin tekaistulla nimellä, mut vaihdoin lopulta oman nimen siihen. Samapa tuo, ketään tirkistelijä ei pääse katsomaan musta mitään, paitsi oletuskuvan.

Jos ei kuviaan halua jokaisen nähtäväksi niin voi laittaa niiden näkymisen mahdolliseksi vain kavereille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
:whistle:

mun mielestä se o vähä liikaa niinku tarrakirja.......

"olet saanut ihon halin" tai "ystäväsi haluaa antaa sinule virtuaali oluen"

Minen kans ymmärrä tota aikuisten ihmisten ihqua drinkkien tarjoamista ja tyynysotakutsuja :D mutta täytyy myöntää etten sitä muutenkaan osaa oikein käyttää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
:whistle:

mun mielestä se o vähä liikaa niinku tarrakirja.......

"olet saanut ihon halin" tai "ystäväsi haluaa antaa sinule virtuaali oluen"

Minen kans ymmärrä tota aikuisten ihmisten ihqua drinkkien tarjoamista ja tyynysotakutsuja :D mutta täytyy myöntää etten sitä muutenkaan osaa oikein käyttää :laugh:

No en kyl mäkään.....

Muutaman vanhan kaverin kans oon viestiä laittanu.....muuten iha turha paikka

Mä oon. En oo ottanut mitään superpoke-applicationteita (vrt. iso hali ja olut), lähinnä käytän sitä viestien laittoon ja valokuvien näyttämiseen ja katsomiseen. Ja aluksi tietty vanhojen tuttujen kyttäämiseen :D

just liityin, ja ihan vain sen takia koska se on ainoa tapa pitää yhteyttä yhteen kaveriin joka asuu (aina välillä) ulkomailla. Mulla on tekaistu nimi koska en halua paljastaa nimeni (on ollut tarpeeksi ongelmia ku oon paljastanut liikaa ittestäni netissä :ashamed: )

:wave:

Mutta täysin vieraat näkee vaan mun nimen ja kuvan (että vanhat kamut löytää). Muutenkin laitan aika minimaalisesti sinne mitään muuta paitsi kavereiden nähtäväksi kuvia. Minusta on tosi kiva, kun asuu ystäviä ja sukua eri puolilla maailmaa. Enkä halua mitään pelejä, testejä jne.

Ja niitä asetuksia voi tosiaan säätää silleen, ettei näy mitään ylimääräistä vieraille, tai ei kaikille kavereillekaan. Oon kans blokannu muutaman exän, etteivät löydä mua sieltä ollenkaan :whistle:

Yhteistyössä