Ketkä tulleet kumeista huolimatta raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Vaikka tiedän 98% varmasti, etten voi olla raskaana, on tilanne silti kovinkin raastava!

Koin keskemenon (yllätysraskaus, mutta lapsi oli todella tervetullut) syyskuussa jonka jälkeen minulla on tullut yhdet menkat. Luonnollisesti toiset olisivat pitäneet alkaa n. viikko sitten... Viime viikolla (olisikohan ollut maanantai) tuli aivan järkyttävä alavatsakipu (menkkakivut) johon jouduin ottamaan särkylääkettä ja olin aivan satavarma että menkat alkaa, koska ajankohta oli oikea. Kipu loppui seuraavana päivänä ja menkat jäivät tulematta.

Olemme käyttäneet kortsua joka kerta (eikä niitä kertoja ole tässä parina viime kuukausina monta) joten siinä mielessä en voisi olla raskaana....

Nyt on TODELLA huono hetki raskautua, sillä olen saanut todella hyvän työpaikan jossa minut vakinaistettaisiin vasta huhtikuussa... Eli jättäisivät todennäköisesti vakinaistamatta uutisen kuullessaan.... (meillä tulee huhtikuussa talolaina, ja jos olen työtön niin jippii....)

Vauva on toki tervetullut, jos näin olisi käydäkseen koska kyllä asiat järjestyvät aina jotenkin, mutta pelottaa pelottaa ja pelottaa....

En edes uskalla testata...

Lisään vielä, että oireita ei ole. Masu nyt on ollut jo km:n jälkeen koko ajan hieman turvoksissa, joten en huomaa mitenkään erityistä kasvamista mihinkään suuntaan ja esikoisen ja tuon toisen raskauden kohdalla rinnat tulleet AINA aroiksi tai ainakin kasvaneet. nyt nuo patalaput roikkuu aivan entisellä mallillaan...

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
meille tuli ihana pikkuinen tyttö :D

Siis... Eikö kondomi edes hajonnut käytössä? ... Ja silti tulit?

Voiko niissä oikeesti olla jotain minimaalisia reikiä joista pääsevät...

PLaah.. mä en kestä!!

hmm... mutta oireita ei nyt ainakaan vielä ole..
Tai no tänään oli huono olo mutta en ollut syönyt vielä mitään... KÄÄÄÄÄÄKS!
Ja join eilen pari sidukkaa kaverin pikkujouluissa mikä saattoi myös aiheuttaa tuota pahaa oloa.. voi apua.

Kiitos rakkaat mammat kun jaksatte kuunnella tätä panikointia ja vielä vastatakin minulle :heart:

Miehelle kun asiaa purnasin niin kehtasi jopa epäillä että olen käynyt vieraissa, koska hän ei ymmärrä että kumista huolimatta voi tulla raskaaksi... JA koska meidän kertoja tosiaan ei ole montaa :D
Sain kyllä onneksi vakuutettua...

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Kiitos rakkaat mammat kun jaksatte kuunnella tätä panikointia ja vielä vastatakin minulle :heart:

Miehelle kun asiaa purnasin niin kehtasi jopa epäillä että olen käynyt vieraissa, koska hän ei ymmärrä että kumista huolimatta voi tulla raskaaksi... JA koska meidän kertoja tosiaan ei ole montaa :D
Sain kyllä onneksi vakuutettua...

Voi miesparkaa, on se kamalaa kun ne ei voi kuin luottaa vaimon puheisiin tai vaatia dna-testit. :D No, raskaaksi tulemiseenhan riittää tunnetusti yksi kerta. Tai vaikka puolikas.

Just oli lehdissäkin juttua, et jos vain kumia käyttää, niin on vain ajan kysymys milloin on raskaana. Ja tämän sanonut oli ihan alan ihmisiä, muistaakseni jopa se Raisa Cacciatore tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just oli lehdissäkin juttua, et jos vain kumia käyttää, niin on vain ajan kysymys milloin on raskaana. Ja tämän sanonut oli ihan alan ihmisiä, muistaakseni jopa se Raisa Cacciatore tms.

meillä käytetiin kumia 4 vuotta eikä raskaudesta tietoakaan ennen kuin jätettiin kumi pois..mutta me käytimmekin ilmeisesti sitten laadukkaampia kumeja, kuin mitä postimyynnistä saa...

niin ja jos seksiä harrastaa niin aina on olemassa raskauden mahdollisuus!!ainoa 100% ehkäisykeino on selibaatti tai naisella kohdunpoisto, kyllähän se sterilisaatio varmaan aika nappikeino on, mutta täysin 100% voi olla että raskaaksi ei tule jos ei seksiä harrata, näin ainakin minulle on opetettu :) eli jos ei lasta tahto niin paras vaan pidättäytyä seksistä

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä tekisin kyllä testin pikavauhtia... kumihan voi olla rikki ilman että se räjähtää käsiin tai on näkyvästi hajalla.

Sitä jotenkin vaan vois kuvitella että sen pois ottamisen aikana huomais jos sieltä jotain tulis "läpi" ....

no mulle itselleni näin ei ole käynyt, mutta ystävä raskautui joko touhutipasta tai sitten kumissa ollut pienen pieni reikä - eipä ne siittiöt kauhean isoa reikää tartte livahtaakseen läpi.

mutta pidetään sulle peukkuja että olisi väärä hälytys tällä kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
ei hajonnut ja joka kerta tunnollisesti käytettiin 2 vuotta.

2 vuotta samaa?;)

:laugh:

no ei meilläkään mitään halpatavaraa mistään postimyynnistä tilattu.
ihan näitä kaupasta saatavia kalliita kondomeita. siitä en voi olla varma että mikä tuote olisi laadukkainta?
asiaa mielenkiinnolla tutkien sain vastauksen että niissäkin on valmistus virheitä.

Yhteistyössä