Mäkin ymmärrän oikein hyvin mitä
Metsätähtönen tarkottaa tolla testaamisella ja sillä, että se helpottaa oloa! Se tosiaan helpottaa, vaikka se oliskin se nega, mutta mä ainakin olen semmonen, että jos joudut odottamaan testailua kovin pitkään, niin mietin vaan koko ajan sitä kaapissa olevaa testiä ja sitä, että josko siihen kuitenkin ilmeistyisi se toinenkin viiva :heart: Sitten jos se onkin nega, niin saa sen testin mielestä.
Kyllä me ollaan outoja..
Jessielle myös paljon tervetuloa!! :wave:
Mulla on nyt tosi ärsyttävä ja vaikea valinnan paikka, kun sain vihdoin ja viimein monen kuukauden haun jälkeen työpaikan, ei kovin kummoinen, mutta työpaikka kuitenkin ja semmoinen mistä saa rahaa

Työt alkaa toukokuussa ja ootan jo ihan innoissani sinne menoa! Mutta..nyt kävi niin, että pääsin myös kouluun, joka alkaisi elokuussa. Kyseessä on yksityinen koulu, joka kestää vaan 10kk, eli valmistuisin ens kesäkuussa. Ja päätös tähän kouluun menemisestä pitäis tehdä kahden viikon sisällä

Eli maksaa varausmaksu.
Ja nyt en tiedä mitä hittoa teen, kun ajatus oli ensin, että menen kouluun syksyllä jos en ole raskaana sillon vielä(kään). Kun en tosiaan tiennyt, että päätös pitää tehdä jo nyt..Toivottavaa tottakai olisi, että olisin raskaana silloin. Mutta nyt kun se päätös pitääkin tehdä jo!! Ja toisaalta haluaisin olla töissä nyt jonkin aikaa, koska meillä on tulossa vuoden päästä häät ja kerätään rahaa omaan taloon ja sit vielä olis hirmu kiva saada vähän äityispäivärahaakin

Joten kaikki rahaseikat puhuu sen puolesta, että olis järkevämpi nyt olla töissä ja mennä vuoden päästä kouluun.
Nolottaa vaan jos soitankin sinne kouluun heti haastattelun jälkeen, joka siis oli eilen, että sori, en tulekkaan vaikka niin haastattelussa sinne halusin :/ Ja haluaisin kyllä edelleen, mutta se melkein tarkottais sitä että pitäis vauvajutut jättää hetkeksi etten olis raskaana ainakaan ennen koulun puoltaväliä. Ja se on kyllä ehdoton no, no, me molemmat halutaan vauva mahdollisimman pian.
Voi kääk, sanon minä... :$
Tänään oli vielä ovistestissä vahva plussa, luulisin kyllä että ovulaatio tapahtui aamulla kun vihloi oikealta puolelta vatsaa, juuri munasarjojen kohdalta. Sain miehen kellistettyä sänkyyn onneks vielä aamullakin
Tästä se taas alkaa odottaminen, nyt taitaa olla dpo0
ISOT HALIRUTISTUKSET kaikille tähdin kohdanneille :hug: :hug:
Ja PLUSSAONNEA koko porukalle :heart: