Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Missä näen nyt ongelman, on miehen itsetunto.
Tyyppi on kohta 27v eikä tiedä, mitä elämältään haluaa. Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille. Hän on ahkera kaveri eikä haaveile ylenemisestä tai muusta vaan saa tyydytystä ihan yksinkertasista jutuista. Hän on kiltti kaikille, muttei mikään suulas vitsiniekka vaan ennemminkin omassa rauhassa viihtyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja niiskuliini:Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Missä näen nyt ongelman, on miehen itsetunto.
Tyyppi on kohta 27v eikä tiedä, mitä elämältään haluaa. Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille. Hän on ahkera kaveri eikä haaveile ylenemisestä tai muusta vaan saa tyydytystä ihan yksinkertasista jutuista. Hän on kiltti kaikille, muttei mikään suulas vitsiniekka vaan ennemminkin omassa rauhassa viihtyvä.
Asutko sä mun miehen kanssa? Tuntuu niin tutulta tuo tarina. Meillä taitaa olla hyvin samankaltaiset miehet.
"Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille"
Aivan kuin minun mieheni. Hän on myös hiljainen omassa oloissa viihtyjä. Miestäni on myös kiusattu ja hänellä oli erittäin inhottavat kaverit vielä aloittaessamme seurustelun. Onneks mies katkaisi välit heihin.
Mua harmittaa kun suupaltit vie huomion näiltä hiljaisilta tyypeiltä. Mun miehen itsetunto on parantunut roimasti meidän yhdessä olon aikana. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta.
Paljon on myös auttanut että mies sai vakituisen työpaikan ja on ollut siinä työpaikassa jo 4 vuotta. Perus duunari hommia mutta mies on onnelinen ja tykkää työstänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja samara88:Tiedättekö, onko lainkaan mahdollista tulla nyt heti 1.kierrossa pillereiden jälkeen raskaaksi? Mulla on kiertopäiviä yleensä 21 (-24) ja kun torstaina (18.2.) otin viimeisen pillerin ja nyt maanantaina (22.2.) alkoi menkat, niin ovulaatiolaskurin mukaan (ja kp21 mukaan) ovulaatio olisi 1.3. (hedelmällinen aika 26.2.-3.3.), ehtiikö se muka jo noin nopeasti kypsyä valmiiksi irtoamaan, kun kerran on ollut pillerit käytössä tähän saakka (ja vaikutushan on lopettamisen jälkeen vielä viikon voimassa)?
Itse veikkaisin, ettei kovin usein ovuloida heti pillereiden jälkeen? Onko totta?
Kannattaako elätellä mitään vielä tähän kiertoon?![]()