Keväästä ei ole tietoakaan - pääsiäiseksi jopa lumipyryä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Että sellaista. Vielä saadaan nauttia talvesta.

Talvinen sää jatkuu, kertoo meteorologi Matti Eerikäinen Nelosella.
Maanantai on aurinkoinen lähes koko maassa. Joitakin lumisateita saadaan iltapäivän aikana Keski- ja Itä-Suomessa. Lapin itäosissa sataa myös lunta. Lämpötilat ovat sunnuntain kaltaisia.

Tiistain vastainen yö on jälleen kylmä. Päivä on hyvin paljon maanantain kaltainen.

Keskiviikoksi lännestä saapuu yhtenäinen, mutta kapea sadealue. Sadetta tulee pääasiassa pohjoisessa.

Pääsiäinen alkanee komean aurinkoisessa säässä koko maassa. Viimeisten laskelmien mukaan pääsiäislauantaiksi etelään ja itään olisi tulossa lumipyryn alue.

Kev

Huoh, seuraisitte jotain muita lähteitä, kuin iltapäivälehtiä. Ja tosiaan, nyt on hei vasta maaliskuu. Vielä on edessä huhtikuu, jolloin takatalviakin on vielä nähty. Kerran satoi toukokuun lopulla lunta - mutta minä olin silloin onneksi jo Kreikassa :D

Huoh, seuraisitte jotain muita lähteitä, kuin iltapäivälehtiä. Ja tosiaan, nyt on hei vasta maaliskuu. Vielä on edessä huhtikuu, jolloin takatalviakin on vielä nähty. Kerran satoi toukokuun lopulla lunta - mutta minä olin silloin onneksi jo Kreikassa :D

Niinpä.

Itse muistan varsin hyvin kevään kuusi vuotta sitten, jolloin huhtikuun lopulla sateli vielä lunta&räntää ja lumi suli vasta huhti-toukokuun vaihteessa. Synnärille mennessä oli umpitalvi, vauvan kanssa kotiin palatessa täysi kevät. :)

Mikä vika on iltapäivälehdissä? Niistähän mm. linkittäjäkin tänne linkittää joka päivä useita uutisia. Meidän kaikkien iloksi. =)

[QUOTE="vieras";28245319]Mikä vika on iltapäivälehdissä? Niistähän mm. linkittäjäkin tänne linkittää joka päivä useita uutisia. Meidän kaikkien iloksi. =)[/QUOTE]

Niissä on se vika, että uutiset on usein silkkaa kakkaa.

Ja yhtenä vuonna satoi lunta kesäkuussakin :D Sukulaiset soittelivat aivan paniikissa, kun serkun häitä järjestelivät.

Yhteistyössä