Kevät ( ja kesä ) painaa päälle kovaa vauhtia..KUINKA MONI "TYÖLESKENÄ"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Monilla aloilla tää kevät ja kesä tietää sitä että mies on korkeintaan viikonloput kotona, yleensä vain joka toisen tai harvemminkin :/

Meillä nyt kolmas viikko menossa tätä "yh" arkea, mies tulee to-iltaisin ja lähtee takaisin hommiin su-iltapäivällä.
Ei aina kamalan herkkua hommaa, tyttö 3v ikävöi välillä kovastikin ja päivittäin kyselee "miksi isin pitää mennä töihin ja jättää minut yksin!?" :ashamed: :'(

Kohtalotovereita varmaankin löytyy, kunhan tylsyydessäni täällä kyselen nyt :D

Täällä myös!! Yksinäinen kesä tulossa, taidan itekkin tehä töitä vaan ilman mitään lomia.. Saas ny nähä mihin tuo ukko lähtee kesällä ja miten pitkäksi aikaa. Portugaliin rakennetaan uutta paperitehdasta ja siellä olis tarjolla pitkä keikka. Näemme ensi kesänä ehkä kahdesti jos tuonne lähtee?? Tämä on ihan hullua!! V.ttu reissutyöt on inhottavia! :( Rahaa hän tietenkin siitä saa enemmän kun ehtii kuluttaa mutta minä RAUKKA oon täällä yksin kylmässä suomessa x( :D

Huono talvi mahdollisti miestä tekeen hommia lähes koko talven, mutta kesällä vasta saa painaa. Toiset odottaa kovasti kesää ja lomia, minä en kun tietää ettei ukkoa sillon näy kun korkeintaan vilaukselta :(

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä olen ihan ympärivuotisesti. :hug: :D

No minä periaatteessa myös,mutta nuo hitsaushommat pakkaantuu enimmäkseen tähän vaiheeseen.talvisin onneksi korkeintaan 100km päässä ollut ja siellähän käy vaikka päiväseltään,tulee sentään viereen nukkumaan :D

Yhteistyössä