Kevät on täällä!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seanna

Aktiivinen jäsen
11.01.2009
1 982
0
36
Poikani sairastui vakavasti helmikuussa ja hänen asioissaan oon ollu niin kiinni etten ole ehtinyt/jaksanut oikein mitään muuta. Eli olen edelleen hengissä :)

Nyt alkaa taas asiat olee suht kunnossa, pojan asiat järjestymässä ja lääkärikin saatu töihin etsimään mulle jälleen kerran uutta lääkitystä.

Mitäs tänne ihmisille kuuluu? Olenko ymmärtänyt oikein et yksi vakkari on nukkunut pois? :(

Meillä on kevät talkoot tänään ja pihalle on ilmestynyt jätelava, mä oikeasti en malta odottaa apujoukkoja et voin heittää kaiken vuoden aikana kerääntyneen turhan kaman pois... Vuoden paras päivä, ehdottomasti :D

Poikani sairastui vakavasti helmikuussa ja hänen asioissaan oon ollu niin kiinni etten ole ehtinyt/jaksanut oikein mitään muuta. Eli olen edelleen hengissä :)

Nyt alkaa taas asiat olee suht kunnossa, pojan asiat järjestymässä ja lääkärikin saatu töihin etsimään mulle jälleen kerran uutta lääkitystä.

Mitäs tänne ihmisille kuuluu? Olenko ymmärtänyt oikein et yksi vakkari on nukkunut pois? :(

Meillä on kevät talkoot tänään ja pihalle on ilmestynyt jätelava, mä oikeasti en malta odottaa apujoukkoja et voin heittää kaiken vuoden aikana kerääntyneen turhan kaman pois... Vuoden paras päivä, ehdottomasti :D

Täh, kuka kuollut on? Ihan uutta tietoo mullekin, vaikka palstailenkin aika paljon...

[QUOTE="jojo";26217257]Hei, onpa kiva nähdä sinuakin. Muutama on ollut sinusta tosi huolissaan. Ja kyllä, yksi vakkari ei ole enää joukossamme. :([/QUOTE]

Voi ei... Osanottoni hänen läheisilleen. Todella surullista :(

Mä oon käyny täällä aina välillä lukee etusivun juttuja mutta en oo jaksanu kirjoitella kun oli kaikkea muuta ajateltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26217263:
Kiva kuulla, että asiat alkaa järjestyä! Ja että saat kokeilla uusia lääkkeitä. :)

Juu, lääkäri ehdotti ensin et aloitetaan lääkkeiden kokeilu taas alusta, mutt amä en siihen suostunu :D Joten nyt sit on selvityksen alla et onko vielä jotain mitä ei oo kokeiltu. Akupunktio auttaa muuten yllättävän hyvin :)

Juu, lääkäri ehdotti ensin et aloitetaan lääkkeiden kokeilu taas alusta, mutt amä en siihen suostunu :D Joten nyt sit on selvityksen alla et onko vielä jotain mitä ei oo kokeiltu. Akupunktio auttaa muuten yllättävän hyvin :)

Hyvä että oot löytänyt akupunktiosta avun, se on varmaan paljon terveellisempi keino ku joku myrkky. Ja noita luonnonmukaisempia tapojahan on vaikka kuinka paljon, siitä vaan valitsemaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26217320:
Hyvä että oot löytänyt akupunktiosta avun, se on varmaan paljon terveellisempi keino ku joku myrkky. Ja noita luonnonmukaisempia tapojahan on vaikka kuinka paljon, siitä vaan valitsemaan. :D

Joo, pakkohan se on kun viimeisimmät pillerit aiheutti hillittömän ihottuman (koko selkä, rintakehä, kasvot ja kädet sen peitossa) ja teki ihon keltaseks :( Mut lääkkeen poisjättäminen aiheutti aika yllättävän reaktion... Mun paino lähti putoamaan :D Joten taidan pitäytyä vähemmän kemikaalisissa hoidoissa tästä lähtien :)

No jo on ärsyttävää tuollainen vihjailu. Jos se kerran on yleisesti tiedossa täällä, niin miksi sitä ei voi kertoa? SIksikö, kun en kysy tätä rekkautuneena?