kevätmasennusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
taas on mieli musta,itkettää ja masentaa.Eikä mitään syytä oikeestaan ole.Onkohan mulla joku kevätmasennus ja hormoonit hyrrää kun oon raskaanakin?

Mikä tähän auttaa?hermot on kireellä ja mitään ei jaksa.Kaipaisin piristystä ja iloa elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ongelma on sinun.En kiitos halua sekaantua.

Nihilisti.

Ap, osta semmonen kirkasvalolamppu, jos nämä pimeät paskakelit masentavat...paljon mahdollista meinaan. Paskakelit yhdistettynä raskaushormoneihin = ei hyvä coctail.

oliskohan siitä oikeesti apua?tuntuu vaan tosi kurjalta kun itken vaan enkä jaksa innostua mistään.EN OIKEIN TIEDÄ MITÄ PITÄISI TEHDÄ...JA MISTÄ APUA

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

Nihilisti.

Ap, osta semmonen kirkasvalolamppu, jos nämä pimeät paskakelit masentavat...paljon mahdollista meinaan. Paskakelit yhdistettynä raskaushormoneihin = ei hyvä coctail.

mikä on nihilisti?

No se on semmosta arvojen kieltämistä. Joku voi olla poliittisesti nihilisti, ja kieltää sillon arvon poliittisilta hommilta ja silleen. Sitten on tommosia, joille toisten ongelmilla ei ole mitään arvoa tai väliä :xmas: Ei ehkä ihan paras sana kuvaamaan vierasta, mutta tulipa ekana mieleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

Nihilisti.

oliskohan siitä oikeesti apua?tuntuu vaan tosi kurjalta kun itken vaan enkä jaksa innostua mistään.EN OIKEIN TIEDÄ MITÄ PITÄISI TEHDÄ...JA MISTÄ APUA

Jos mulla ois ylimäärästä rahaa, niin mä ostaisin heti semmosen kirkasvalolampun. Semmosen, mikä vielä toimii herätyskellonakin. Se herättää linnunlaululla ja silleen, että valo lisääntyy piiiiikkuhiljaa. Semmonen ois hieno. Kännykän herätysääni pimeenä talviaamuna saa Mona Lisankin ärtyisäksi.

Yhteistyössä