Keventäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuuluuko kukaan, tai onko kuulunut? Mitä tykkäät?
Mulla ei oikein ota onnistuakseen tää elämäntapamuutos, ja mietin että saisin sieltä varmaan tarvittavan ohjeistuksen ja kunnon kimmokkeen.

Kertokaa plussia ja miinuksia, toki saa suositella jotain muutakin samantyylistä sivustoa :)

Mä suosittelen Kiloklubia. On ilmainen ja tosi hyvä. Miinuksia en edes keksi. Itse olen laihduttanut todella hitaasti mutta varmasti, 8 kg lähtenyt 5 kk:ssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Mä suosittelen Kiloklubia. On ilmainen ja tosi hyvä. Miinuksia en edes keksi. Itse olen laihduttanut todella hitaasti mutta varmasti, 8 kg lähtenyt 5 kk:ssa.

Mä liityin siihen vuoden alussa, mutta musta se on vaan jotenki hankala :( ei löydy sieltä listoilta kaikkia ruokajuttuja mitä on syönyt jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
8kg lähti Keventäjien mukana pois.
Helppoa oli mut miinusta se kun piti merkkailla syömisiään netissä.

Nyt en ole liittynyt mihinkään mutta edelliset opit ovat muistissa.

Olitko kauan siinä mukana?
Mä mietin tota merkkailua kans, kun ei hirveesti oo aikaa koneella istuskella, että viekö sellaset kuinka kauan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Mä liityin siihen vuoden alussa, mutta musta se on vaan jotenki hankala :( ei löydy sieltä listoilta kaikkia ruokajuttuja mitä on syönyt jne.

Oli mullakin aluksi vaikeaa mutta opin sitten olemaan hiukan luova. Siis esim töissä jos oli jotain pastavuokaa, kirjasin makaronilaatikkona koska ainekset periaatteessa samat, makaroni ja jauheliha.
Jossain vaiheessa söin sitten vaan kaikkea perusruokaa jotka sieltä löytyi, esim pasta, riisi, nuudeli, broileri, kasvikset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
8kg lähti Keventäjien mukana pois.
Helppoa oli mut miinusta se kun piti merkkailla syömisiään netissä.

Nyt en ole liittynyt mihinkään mutta edelliset opit ovat muistissa.

Olitko kauan siinä mukana?
Mä mietin tota merkkailua kans, kun ei hirveesti oo aikaa koneella istuskella, että viekö sellaset kuinka kauan. :/

Vappuna aloitin, kesän ajan olin keventäjissä mukana. Suunnilleen kilo lähti viikossa. Sit lopetin, kun tuli muita murheita elämään. Ei enää mehut riittäny katsomaan mitä suuhunsa laittoi.
Mut nyt uusi aloitus ihan itsekseen :)

Mä oon kokeillu molempia, tykkään kiloklubista enemmän. Kummankaan avulla en kyllä onnistunut laihtuun.. :/

MUOKS* Minä tein nuo merkkailut siten, että suunnittelin etukäteen päivän ruokalistan ja sit tulostin mukaani. Helppoa, monipuolista ja ei tullut napsittua mitä sattuu.

Kiloklubi on hyvä, toimii, jos osaa käyttää ja viitsii käyttää+osaa merkata oikein ruuat ja viitsii punnita ruokansa :)

Karppaus on hyvä ja tehokas, jos viitsii tosiaan punnita ruokansa ja laskea kalorit ja makrot ja kiloklubia kannattaa käyttää apuna.

Yhteistyössä