Kevyitä GRILLI HERKKUJA :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SITTEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SITTEN

Vieras
Tähän listataan nyt kaikkia kevyitä ja ei niin kevyitä grilliherkkuja :p

Voisin aloitta Folio nyssäköillä :p

Leikkaa pari palaa foliota jonka päälle kasaat:
pakaste kasvis sekoitusta, peruna-sipuli sekoa, aurajuustoa, valkosipulia, mausteita ja sulje pussi ja grilliin :p

Lisää :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:39 SITTEN kirjoitti:

pakaste kasvis sekoitusta, peruna-sipuli sekoa, aurajuustoa, valkosipulia, mausteita ja sulje pussi ja grilliin :p

Noi on ihania! Ja jos lisää kasvisten päälle vielä kirjolohisuikaleita niin on koko ateria samassa nyssäkässä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:39 SITTEN kirjoitti:

Me ollaan tehty tuota ihan perunastakin! Jos ei ole keitettyjä pottuja jääkaapissa, ainakin Pirkalla on sellaisia kypsiä perunakuutioita vakuumissa, vihanneshyllystä löytyy. Siihen sekaan aromisuolaa ja tuorejuustoa (tosi kevyitäkin on jotkut) ja halukkaille vaikka sipulinvarsia. Nam!

Maissi on toinen kestosuosikki. Ja sitten ihan broiskun filepihvit, kevyttä ja ihanaa tulee grillissä!

:p Grillikautta odotellessa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:47 Keittiönoita kirjoitti:
Varrastikkuun vuorotellen vihreää paprikaa, kaffirlimetin lehtiä, sitruuna- tai limettilohkoja ja jättikatkarapuja.

aika erikoiselle :D

Mä ajattelin tehdä herkkusieni/makkara vartaita :D

Noi tomaatit on aivan huippu hyviä :p

Mitäs kaikkea tekisitte yhdellä grillikerralla :p
Mun tekee mieli ihan hirveästi makkaraa :p :p
Ja noita nyyttejä jossa on perunat ja kasvikset.
Silti kaipaan vielä jotakin lisäksi :p :p

Keitän kahvin termariin valmiiksi ja mitäs jälkkäriksi :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Joo kirjoitti:

Jälkkäriksi siihen samaan grilliin kuorittu banaani viiltoja kylkeen ja sisälle suklaanpaloja. Kääri folioon ja toviksi grilliin et suklaa sulaa. Ei ehkä kevyttä :whistle: mutta :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Joo kirjoitti:

Grillaa makkaraa ja broileria molempia! Ja tomaattia ja perunanyyttejä.

Jälkkäriksi vaikka hedelmäsalaattia, höystät vaikka sitä valmiscocktailpurkkia hieman tuoreilla ompuilla ja banaaneilla. Kevyttä ja raikasta!

Suklaa banaaneja :p :p :p :p
Hedelmä salaatti taitaa nyt kalveta sen rinnalla :\| :whistle: :ashamed: :D
Ehkiis kokeilen banskuja :whistle:

Broiskua tosiaan taidan ostaa myös! Mun pitää vaan ottaa kaikki "ruuanlaitto" valmistus välineet mukaan kun käydään kaupassa vasta kun ollaan menossa grillauspaikalle :D
Broisku vartaisiin vaikka hillosipuleita ja herkkusieniä lisäksi :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:06 OMG kirjoitti:
Suklaa banaaneja :p :p :p :p
Hedelmä salaatti taitaa nyt kalveta sen rinnalla :\| :whistle: :ashamed: :D
Ehkiis kokeilen banskuja :whistle:

Broiskua tosiaan taidan ostaa myös! Mun pitää vaan ottaa kaikki "ruuanlaitto" valmistus välineet mukaan kun käydään kaupassa vasta kun ollaan menossa grillauspaikalle :D
Broisku vartaisiin vaikka hillosipuleita ja herkkusieniä lisäksi :p

Mäkin jäin kuolamaan noita suklaabanaaneja! :D Tarttee kokeilla. Itse ajattelin, että tuhdin grilliaterian jälkeen maistuisi jo joku raikas-ei-grillisafka.

Mutta kiitosta vaan idiksestä jollekin noitten banskujen kanssa! :p

jos tahtoo olla järkevä niin kääntyisin hedelmä salaatin puoleen :whistle: noiden bansku-suklaa sydeemien kanssa kävisi varmaan kinuski kastikekkin ihan älyttömän hyvin :whistle: :ashamed: :D Ja vanilja jäde pallot :p :p AAA, pakko saada :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:02 uuhhh kirjoitti:
Mä en pystyis syömään grilliruuan päälle tuota banaanhässäkkää :x Mut mä olenkin mä :D

Se voi olla suht raskasta :$ mutta varmasti tooosi hyvää :p taikka sit mennään jätskille sen jälkeen :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:08 Joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:02 uuhhh kirjoitti:
Mä en pystyis syömään grilliruuan päälle tuota banaanhässäkkää :x Mut mä olenkin mä :D

Se voi olla suht raskasta :$ mutta varmasti tooosi hyvää :p taikka sit mennään jätskille sen jälkeen :p

Miten tuo toosi hyvä bananihässäkkä tehdään. Tarkalleenottaen? Pitääkö suklaan sulaa kokonaan vai mistä tietää, että paistoaika on paras mahdollinen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:15 Vieras kirjoitti:
Tää nyt ei ole kauheen kevyttä,mutta puolittaa paprikat ja täyttää ne sulatejuustolla mihin pilkkoo pekonia sekaan. :p

Aika herkulta kuulostaa :p :p :p

Sit ois sellaset koverretut kesäkurpitsat, tekee sinne sisälle sen sekotuksen siitä kurpitsasta, pekonista, aurasta ja hillosipuleista, eikun folioon ja tulille :p

Kokeilkaas jälkiruoaksi semmosta, et folion sisään laitatte kuutioituja omenanpaloja, ananasta, banaanin paloja. Annatte grillissa pehmentyä ja vaniljakastiketta päälle. :p Sairaan hyvää....

Tällaisen jälkkäriherkun kuulin, en ole vielä ite kokeillut, mutta kuulosti ihanalta. Säilykepäärynöitä ja -persikoita kuutioiksi, folionyyttiin ja pari-kolme palaa geishaa päälle. Grilliin niin että suklaa sulaa. Tarjotaan hyvän vaniljajätskin kanssa. :p Menee aika kauas siitä kevyestä, mutta niin meni moni muukin vastaus.. ;)

..ai ja kesäkurpitsaa, parin sentin viipaleita grillaa ensin toiselta puolelta, sit kun kääntää, laittaa viipaleen päälle homaria viipaleen. Valmista kun k-kurpitsa on pehmeähkö ja juusto sulaa. :p :p <br><br>

Yhteistyössä