kevyttä ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimomamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimomamo

Vieras
täytyy kysellä vähä uusavuttomia, mut ku mulla on huomenna röntgeni ja tänää saan syyä vaa kevyttä esim keittoa ja vaaleeta leipää, ni mikä sit on kevyttä ja mikä ei? mistä sen tietää? ainekaa mitää rasvasta ei, lihaa en muutenkaa syö..

mut käskettiin ostamaan toilax yhdistelmäpakkaus.

saaks syyä perunamuussii? vai onko huono? kermaviili? mä en tiiä!!!!!!!!!!!! apua... en haluis kauppaankaan mennä mut kai se on pakko ku ei jääkaapissa oo mitää..

Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
no en tiedä, ohjeissa sanottiin että "kevyttä ruokaa" musta se on aika huono ohjeistus. mut teen tänää suolentyhjennyksen kans

no syö keittoa... miu piti syödä kevyttä ku miulla oli tähystys, söin pilttejä, mehuja, kiisseliä ja jotain soppaa....

no on! mut jos on noin epätarkat ohjeet, ni eikai se sit ees oo tarkkaa. syyttäkööt itteään jos joku on menny pielee..
mies sano että kaikki kasvisruuat on kevyitä.. no enhän mä muuta syökkään! kai sit saan syyä normaalisti jos näin on..?

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
no en tiedä, ohjeissa sanottiin että "kevyttä ruokaa" musta se on aika huono ohjeistus. mut teen tänää suolentyhjennyksen kans

no syö keittoa... miu piti syödä kevyttä ku miulla oli tähystys, söin pilttejä, mehuja, kiisseliä ja jotain soppaa....

okke :) kiitti

Yhteistyössä