Jos lapsi aloittaa hoitopaikassa 10.1. niin lakkautetaanko kht samana päivänä vai kuun alusta 1.1.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ihan väärässä olet. Mutta miten lapsesi koulun aloitus tähän liittyy muutenkaan, eihän sitä niin vanhasta makseta. Ja koulun aloitus on muutenkin eri juttu, esim. oikeus päivähoitoon loppuu heinäkuun lopussa vaikka koulu alkaa elokuun puolivälissä.Alkuperäinen kirjoittaja ei:kodinhoidontuki loppuu 31.12. eli silloin saat viimeisen tuen. Sitä maksataan vain kuukauden ajalta. Minulla poika aloitti koulun elokuun 10. päivä, tuki loppui heinäkuun lopussa. Olin siis kotona vauvan kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:No ihan väärässä olet. Mutta miten lapsesi koulun aloitus tähän liittyy muutenkaan, eihän sitä niin vanhasta makseta. Ja koulun aloitus on muutenkin eri juttu, esim. oikeus päivähoitoon loppuu heinäkuun lopussa vaikka koulu alkaa elokuun puolivälissä.Alkuperäinen kirjoittaja ei:kodinhoidontuki loppuu 31.12. eli silloin saat viimeisen tuen. Sitä maksataan vain kuukauden ajalta. Minulla poika aloitti koulun elokuun 10. päivä, tuki loppui heinäkuun lopussa. Olin siis kotona vauvan kanssa
Kotihoidon tukea maksetaan siihen viimeiseen oikeutettuun päivään asti riippumatta siitä mikä kuukauden päivä se on. Paitsi jos tukea hakee vain lyhyeksi ajaksi sitä ei makseta alle kuukauden pätkästä.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:tukesi jatkuu 9.1 asti.se on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse aloitin työt aikoinaan 22.9 ja lapset meni päiväkotiin.Sain tuen 22.9.asti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse aloitin työt aikoinaan 22.9 ja lapset meni päiväkotiin.Sain tuen 22.9.asti.
Ja oli hoitolisää mukana.
Tarkistin kelan sivuilta omista tiedoistani.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:kodinhoidontuki loppuu 31.12. eli silloin saat viimeisen tuen. Sitä maksataan vain kuukauden ajalta. Minulla poika aloitti koulun elokuun 10. päivä, tuki loppui heinäkuun lopussa. Olin siis kotona vauvan kanssa