Kiddyn turvaistuimista kellään kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii miettii..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii miettii..

Vieras
Olen tutkaillut meidän 1,5v lapsoselle uutta turvaistuinta kun tuo edellinen on jo niin vanha että mahtaneekohan olla juurikaan turvaa jos oikeasti sattuisi kolari tms. olen katsellut tuota kiddyn comfort prota, onko kellään noista penkeistä kokemusta? mitä ootte tykänny? onko lapsi pysyny kuitenki hyvin vaikka ei oo 5piste vöitä?

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4191/pl#

Meillä on Kiddyn istuin ja ollaan oltu ihan tyytyväisiä. Ainoa asia joka on ehkä jonkun mielestä miinusta niin on se, että mä otan muksulta jossain kohden ajomatkaa takin pois päältä jottei tule kuuma. Tosin saman teen jos laitan normi istuimeenkin...siis jollei auto ole jo ns lämmin sisältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vyö??:
siis miten/millä lapsi pannaan kiinni tohon???

auton omalla vyöllä, minuaki hiukka ihmetyttää mut tuo on vissiin testeissä pärjänny tosi hyvin..

joo vähän kyllä mietin sitä... on meilläkin harkinnassa tuo istuin... passais meidän autoon... mutta tuo kiinnitys vähän mietityttää...

Ihan ok istuin. Meillä hankittiin isovanhemmille tuo. Lapsi oli jo yli 2-vuotias, en tiedä miten sopii ihan pienelle.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla, että lapsi suostuu istumaan se palkki sylissä, sillä siitä tulee aika tiivis paketti. Ja palkkiratkaisun aikana vaatii autossa aika pitkät vyöt.

Meillä muksu on nyt vajaa 10kk ja ihan hyvin tuo on tuossa istuskellut...ei mitään marinaa palkista.
Meidän kolmivuotias ei oikein tiedä miten tuohon palkkiin suhtautua...välillä ok ja välillä alkaa hirveä taistelu. Onneksi on muitakin istuimia joten tilanne on sillä selvä tuon 3v kanssa.