Kielen alla muutama kipeä vaaleahko patti (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Afta. Hae apteekista Aftab tablettia tai suihketta. Geeliäkin on tehty, apteekkari varmasti tietää mikä tuohon kohtaan on parasta.

Se mahdollisesti vielä leviää tuosta ja tulee kipeämmäksi, itse olen hoitanut sitä myös suolalla. Sattuu sen 10sec ihan saatanan paljon, mutta sen jälkeen puutuu ja yleensä lopettaa leviämisen.

Aftojahan nuo tosiaan. Minulle tulee aina vain yksi, ja aina samaan kohtaan, alahuulen ja ikenen väliin. On niin helvetin kipeä, mutta se kipeys saattaa minulla johtua siitä kohdastakin kun vähän hinkkautuu aina kun tosiaan on alahuulen ja ikenen "yhtymäkohdassa" tuola syvällä.

Hei. Nyt yön aikana tuli vilunväristyksiä koko yön ja nyt päätä särkenyt koko ajan ja kuumetta nyt 38 astetta. Liittyykö aftoihin tämmöistä? Kävin myös ostamassa Aftab juttuja ja laitoin 3 kielen alle niihin kohtiin jossa oli valkoista ja se liukeni isoksi geeliksi joka pysyi siinä sen 2h. Myös lihaskipuja on ilmennyt ympäri kehoa ajoittain.

Jos sulla on semmoinen kiiltävä patti kielen alla jossa voi olla pikkasen punasta niin puhkase hampaillasi niin siitä tulee nesteet pois voi tulla myös vähän verta. Sattuu pikkasen!

Yhteistyössä