Kielen käyttö (-miehen käyttämättömyys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janina*78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janina*78

Vieras
siis sori, tälläista..
olen ollut mieheni kans nyt reilut 2kk yhdes ja mies on sellainen, että tuolloin eka sänkykerralla mies vaan laittoi ja tuli miltei heti/ pikaisesti ilman mitään esileikkei... No myöhemmil paril kerroil yritti pikaisesti (vain 1-2min!) räplätä sormin tai suulla, ja sanoi et jos mä ottasin hältä suulla niin hän tekee takas. No kun aika tuli ja oisin halunnu ittellein sellaista hyväilyä, kertoi ettei oo oikein ennenkään tykänny kelleen tehä niin/on huonoja kokemuksia, eikä kenenkään suu jaksa nuolla tai sormet räplätä, eikä ne edes yllä. Joten naisen pitäsi opetella laukee sisäisesti että sais ku hän rakastelee ihanin työnnöin jopa joka reikiin! tai mun pitäsi hommata joku värisijä avukseni:( Edes 69:iin ei oo suostunu. Silti kuitenkin kehuu mun kroppaa aivan ihanan haluttavaksi (jopa toisten kuullen) ihan joka paikasta, ja mulle sanonu et jos sais nuuskutella mun pikkareitakin niin laukeis heti. Monesti multa halunnu, että oon ottanu suulla silt ja sitten lähes aina sitä myös(liian monesti), että annan laittaa kakkoseenkin. No nyt ärsyttäny jo se että silti ku hän on kaveriensa kanssa liikkeel on kerskunu "pi...n saannilla" ja tehny (jopa baaris munkin nähden) sitä "sormet v-auki ja kieli välis merkkiä". Ja kun yritin ottaa asiaa puheeks ja keroin että se että hän tuottais mulle yhden "O:n" suullaan tai edes konstilla jos toisella, niin sanoi pikku kiukussa, että ota jalat haralleen jne. mut eipä kotona sellaisia ehdota vaan selitti viimeks, että katsotaan, ehkä sitten tulevaisuudessa, eikä mun "siellä ole" mitään vikaa.
- Mut kertokaas te mistä toi vois johtua? Onks tollaisia miehiä oikeesti ettei se vika sit kuitenkin ole mussa jotenkin..? Ollaan sentään jo kunnon aikuisia ja mun mausta on tykätty kyl ennen:'( Miten opetankaan sitä ilman että se suuttuu itsesäälissä rypien, että ei hänen kanssa ole pakko olla jos ei tahdo ja hän ei kelpaa.. vai pitääkö jaksaa oottaa et jos joskus voisin vahingos saadakin sen o:n hänen seurassaan..

Jos sä et ole tyytyväinen mutta hän ei aio tilanteelle mitään tehdä, ei se vaihtamalla varmaan ainakaan huonompaan mene. Miehen pitää olla innostunut ja avoin oppimaan ja kokeilemaan, molemminpuolinen tyydytys on aika avainjuttu hyvässä seksissä.

[QUOTE="vieras";22058015]Onko nykypäivän 30+ vuotiaiden jutut ja käytös tällaista?

No nyt ärsyttäny jo se että silti ku hän on kaveriensa kanssa liikkeel on kerskunu "pi...n saannilla" ja tehny (jopa baaris munkin nähden) sitä "sormet v-auki ja kieli välis merkkiä".[/QUOTE]

Ikävä kyllä näitä on nähty ihan livenä, jutut tasoa "ihq teinix" ettei oikeesti kestä kuunnella..

Jestas mitä teinijuttuja aikuisilla. Pistäisin miehen vaihtoon, ei ihan normaalia käytöstä.

Pistää miettimään mikä on ollut miehen suhteiden taso ennen tätä nykyistä. Jos käyttäytyy aina samalla tavalla ja on yhtä upea rakastaja, on jääneet varmaan aika torsoiksi. Mutta jos ei käytöstään halua muuttaa, ei halua. Eipä siitä suhteesta mitään vuosisadan rakkaustarinaa taida tulla tuolla asenteella : /

Pistää miettimään mikä on ollut miehen suhteiden taso ennen tätä nykyistä. Jos käyttäytyy aina samalla tavalla ja on yhtä upea rakastaja, on jääneet varmaan aika torsoiksi. Mutta jos ei käytöstään halua muuttaa, ei halua. Eipä siitä suhteesta mitään vuosisadan rakkaustarinaa taida tulla tuolla asenteella : /

Itselläni olisi romantiikka loppunut jo tässä vaiheessa :D

No nyt ärsyttäny jo se että silti ku hän on kaveriensa kanssa liikkeel on kerskunu "pi...n saannilla" ja tehny (jopa baaris munkin nähden) sitä "sormet v-auki ja kieli välis merkkiä".

no lapsi, lähes teini. hänellä on mutta suhteet aikas lyhyita mitä tiedän :/

[QUOTE="miuu";22057886]jos ei osaa, eikä halua oppia, niin vaihtoon. asennevikaa on paha mennä korjaamaan.[/QUOTE]

Komppaan täysin. Kundi vaikuttaa urpolta, itsekeskeiseltä ääliöltä, jolta tuskin on turha tulevaisuudessa odottaa yhtään enempää toisen huomioimista.

Siis mitä tämä tarkoittaa? Apn kirjoitustaidoista voisi päätellä, että hän on itse vielä ala-asteella, joten sinänsä tuo yläasteikäiseltä kuulostava mies sopisi kuvioon oikein mainiosti...

Selvästi käy ilmi että ap:n miehellä on teinilapsi jossain! eikö ap ole jo kärsinyt miehen takia tarpeeksi? niin älkää te urpåt täällä halveksiko!