Kielinainen, kielinainen, kielinainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi että on jonkun kauppaketjun perijä. Vei vähän pohjan siltä "kassaneidistä superstaraksi" -tuhkimotarinasta.

Kumma juttu että osaa laulaa ja soittaa soittimia, jos porukoilla on ollut varaa kustantaa kaikki privatunnit siitä asti kun on oppinut kävelemään :rolleyes:

Harmi että on jonkun kauppaketjun perijä. Vei vähän pohjan siltä "kassaneidistä superstaraksi" -tuhkimotarinasta.

Kumma juttu että osaa laulaa ja soittaa soittimia, jos porukoilla on ollut varaa kustantaa kaikki privatunnit siitä asti kun on oppinut kävelemään :rolleyes:

Onko se silloin vähemmän hienoa?

Minä olen köyhän perheen tyttönen ja itse joutunut ponnistelemaan kaiken eteen, silti en pidä saavutuksiani yhtään sen hienompina. Joutuuhan sitä privaattitunneillakin TEKEMÄÄN ja raatamaan tuloksen eteen. Kukaan ei rahalla lauluääntä, itsetuntoa ja taitoa osta.

Älä ole kade.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Alkuperäinen kirjoittaja jklölkj;29745141:
Onko se silloin vähemmän hienoa?

Minä olen köyhän perheen tyttönen ja itse joutunut ponnistelemaan kaiken eteen, silti en pidä saavutuksiani yhtään sen hienompina. Joutuuhan sitä privaattitunneillakin TEKEMÄÄN ja raatamaan tuloksen eteen. Kukaan ei rahalla lauluääntä, itsetuntoa ja taitoa osta.

Älä ole kade.

Kyllä minusta olisi ollut hienompaa jos kyseessä tosiaan ois ollut tavallinen köyhä nuori tyttö, joka pakon edessä siellä kassalla oli. Ja joka on oppinut kaiken ihan vain kotona (=luonnonlahjakkuus), eikä pakotettu oppimaan noita jossain yksityistunneilla.

Tosin, tietysti VOI olla että hän ei koskaan missään musatunneilla edes ole käynyt, mutta jotenkin alkoi vain haiskahtamaan kun selvis että on rikkaasta suvusta jne.

Kyllä minusta olisi ollut hienompaa jos kyseessä tosiaan ois ollut tavallinen köyhä nuori tyttö, joka pakon edessä siellä kassalla oli. Ja joka on oppinut kaiken ihan vain kotona (=luonnonlahjakkuus), eikä pakotettu oppimaan noita jossain yksityistunneilla.

Tosin, tietysti VOI olla että hän ei koskaan missään musatunneilla edes ole käynyt, mutta jotenkin alkoi vain haiskahtamaan kun selvis että on rikkaasta suvusta jne.

Eikös se ole ihan helvetin hienoa, että joku tekee töitä vaikka ei olisi pakko? Minusta on.

Ja joka on oppinut kaiken ihan vain kotona (=luonnonlahjakkuus), eikä pakotettu oppimaan noita jossain yksityistunneilla.

Täh? Kaikki ei opi tai haluakaan oppia edes tunneilla. Kyllä siihen tunneilla oppimiseenkin vaaditaan oppilaalta jotain panosta.

Syytönhän tytär siihen on, jos vanhemmat on varakkaita. Ja hei, meistä jokainen voi tavoitella varakkuutta itsekin, jotta voisi lapsilleen kustantaa ties mitkä tunnit -ja sen tekee tuokin tyttö kun noille palkkioille nyt pääsi. Mahtavaa :)

Siis VAIN 300 000 euron sopimuksen kahdeksi vuodeksi??? Herrajumala, hällä on kyllä aika huonot managerit kun ovat noin pienen sopimuksen hänelle saaneet...

Näin tuon Saran Enbuske & Linnanahde-showssa ja kyllä se tyttö osaa laulaa (koska siinä ohjelmassa hän lauloi pätkän ihan oikeaa laulua). Paremmin kuin moni muu supertähti.

Yhteistyössä