Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noni.
Ei muutaku turvikset takas aavikolle ja diisentit päättäjän päättämään mihin rahat tungetaan - näin jää rahaa vähän muillekin...
Eihän tän niin pitänyt mennä että rikkaat rikastuu entisestään ja köyhät köyhtyy entisestään?
-Uskon, että tuota sun asiaa ei korjata ilotulitteiden kieltämisellä millään tapaa!
Täältä läks nyt vauhdilla kipakkaa alapeukkua Lissulle.Täst saa uuden hyvän hokeman.
-Syytetään ilotulitteita!
"Äiti äiti, miks naapurin Tompalla on parempi luuri ku mulla"?
"No ne ilotulitteet kultaseni - niitä ei ole vielä kielletty"!
"Iskä mites toi mopokortti"?
"Joo joo, heti kun ilotulitteet kielletään"!
"Äiti mullon nälkä"!
"No niin on kultaseni mullakin - ootellaan vielä - kyllä ne kieltää ne ilotulitteet vielä joskus"!
Höpöhöpö, kielsin just alapeukut.Täältä läks nyt vauhdilla kipakkaa alapeukkua Lissulle.![]()
Meinaatsä palelluttaa jonkun mökin mummon kun se ei saa tulta takkaan?Kielletääks tulitikut ja kaikki tulentekovälineetki, niiku sytkärit, tulukset summuut.
Mihin me niitä tarvitaan?
Miks lopettaa pelkkien rakettien kieltämiseen;
voi että ku onkin paljon asioita mitä vois vielä kieltää.![]()
Töpötelkööt sähköhellasta tulta...tai vaikka leivänpaahtimesta...tai hei!!!! kielletäänkö nekin!Meinaatsä palelluttaa jonkun mökin mummon kun se ei saa tulta takkaan?
Kuitenki oot ostanu jotain TNT:tä ja ruutia 10 kiloa huomisen varalle ja nyt puolustelet sitä.![]()
Juu mut mä osaan käyttää sitä oikein ja hallitusti.Höpöhöpö, kielsin just alapeukut.Sitäpaitsi alapeukun käyttöön olisi tarvittu joku kurssi vähintäänkin.
![]()
Töpöttele ihan ite.Töpötelkööt sähköhellasta tulta...tai vaikka leivänpaahtimesta...tai hei!!!! kielletäänkö nekin!![]()
Höpöhöpö, kielsin just alapeukut.Sitäpaitsi alapeukun käyttöön olisi tarvittu joku kurssi vähintäänkin.
![]()
Töissä mä oon tienaamassa, valitettavasti vielä ilman paukkuja, jotta voin maksaa turvapaikanhakijoiden lomailun ja jotta he voivat levittää islamin ilosanomaa.Nyt on Lispetti ottanut yhden paukun liikaa
varo ettei echo suutu sulle taas *piipittää hädissään*Kuinkahan kovin Päivi kieltäisi, jos kakkoseen sitä kairais?
varo ettei echo suutu sulle taas *piipittää hädissään*![]()
Lisää listaan vielä järjetön määrä ympäristösaastetta.Joo...
Miinukset:
- silmävammat
- tulipalot
- lemmikkien säikyttely
- valtava määrä roskaa
- niitä räjäytellään ennen aikaisesti
- meluhaitta
jne.
Plussat:
- kivan näköinen taivaalla
Miten sulla tulee musta aina mieleen peräpukamat?En osaa tehdä meemiä mutta kuvateksti seuraavaan:
"Voi kun tuolla taas menee yksi poloinen peräpukamapotilas kun kävelee niin vaikeasti. Haki näköjään seksikaupasta epätoivoisena lisää liukkaria.
Onneksi mun miehekäs Niilo ei ole mikään viemäriaukkojen hoonaaja - kohta sen pitäis tullakin treffeille mun kans tänne keskustaan."
![]()
Toivottavasti eivät enää ikinä kiellä kahviaLähivuosina kielletään tupakointi. Nythän se on jo tehty mahdollisimman vaikeaksi. Koska kielletään alkoholi?
En mä kakkoseen vetoaihetta alottanu tässä ketjussa.Miten sulla tulee musta aina mieleen peräpukamat?Ei mulla oo ikinä sellasia ollut hei
![]()
En mä kakkoseen vetoaihetta alottanu tässä ketjussa.![]()
EmminäkäänEn mä kakkoseen vetoaihetta alottanu tässä ketjussa.![]()