Kierrätetty synttärilahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sompio harmaana

Vieras
Meidän tyttö sai kutsun kaverisynttäreille, jossa lahjaksi toivotaan jotain vanhaa meidän lelua, kierrätettyä siis. Meidän tyttö on vuoden nuorempi ja meille ei jää vanhaksi mitään sellaista mitä voisin lahjaksi ajatella.

Ihan kiva idea, mutta hankala toteuttaa. Meillä on kyllä leluja paljon, mutta kaikella leikitään. En viitti pyytää tyttöä, että valkkaa yksi barbie mikä viedään. Toki olisi ihan hyvä meidänkin tytön oppia luopumaan jostain.

Kun synttärilahjan pitäs kuitenkin mun mielestä olla sellainen, että on mietitty että sopii synttärisankarille.

Mä olen tehnyt omalleni aika paljon virkkaamalla ja ompelemalla leikkiruokia. Mitä sanoisitte, jos tekisin lahjaksi leikkiruokia? Onhan nekin tavallaan kierrätystä, kun on tehty jämälangoista ja -kankaista...

Oikein hyvä idea! Tai jos väkisin haluat käytettyä viedä, niin tee tytöllesi uusia ja vanhat lahjaksi. On muuten aivan loistava idea pyytää kierrätettyä synttärilahjaa!

Leikkiruuat on hyvä idea! En muuten tossa kohtaa ajattelis että pitää viedä joku lasten oma lelu, kirpparilta ostaisin. Jotenkin outo ajatus että lapsi veis tyyliin pikkuauton ja miettis että miks kun tää on mun. Tietty jos ois joku millä ei leikitä tai jotain samaa kaks. Mut mä tykkäisin leikkiruuista, ihana ajatus!

En mä noita kankaisia leikkiruokia ala pesemään. Teen samanlaisia mitä tytöllä on ja viedään uudet.

Kirjahyllyn kävin jo läpi, mutta meillä on suurinosa kirjoita kirjaston poistokirjoja tai muitten vanhoja. Ja kunto sen mukainen. Ne kirjat, mitkä on hyväkuntoisia niin niitä luetaan... Just vietiin mökille 2 kassillista kirjoja, mitä ei olla juuri luettu. Sieltä löytys, mutta ne on nyt siellä mökillä...

Ei kai sen tarvi just meidän vanha lelu olla, kai se vois olla kirppariltakin. Vai lukikohan kutsussa, että teille tarpeeton voisi saada meillä uudet leikit. En nyt ole varma, että miten se tarkoitettiin.

Yhtä friends-legoa ollaan saatu 2 samaa ja toinen on avaamaton paketti. Mutta kun sekin on siellä mökillä...

Yhteistyössä